Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door dosta
#1493568
heb net voor het eerst Dommel een stuk hertennek gegeven, maar volgens mij is het veel te hard.
ik hak botwerk altijd met een hakbijltje in porties en moest wel 5 keer hakken voor ik er door was.
hij is  nu druk bezig maar volgens mij kan hij er weinig mee beginnen.
moet ik het nu wegnemen en iets anders geven of even aanzien, hoe ervaren moeten ze zijn voor hertennek?
gr, Henriette
Door ulla
#1493644
Mijn honden zijn aardig ervaren, en niet van de kleinste.
Kleine nekken eten ze prima, maar grotere zijn gewoon loei hard.
ik zou zijn nek, omruilen voor ander lekkers. :)
Door Alba
#1493659
Alba heeft ze wel eens gehad, maar meer als lol-botje dan als eten. Ik hield goed in de gaten wat ze ermee deed: ze kon er een tijd mee bezig zijn om het vlees eraf te pulken maar als ze aan het bot zelf begon als het vlees eraf was nam ik het weg (ruilen).
Door bulldelicious
#1493972
ik heb het deze week ook eens geprobeerd, het was wel redelijk hard, en enkel de oudste die altijd honger heeft na de sterilisatie is er goed doorgekomen,  maar het was duidelijk hard want ze moest best moeite doen. Volgende keer mogen de jongeren het afpeuzelen en de rest gaat weg
Door dosta
#1494062
ik heb het maar gedoneerd aan de kliko, maar dan heb je zogauw niet wat anders, gelukkig had ik nog een pakje smuldier liggen en die maar ontdooid.
gr. Henriette
Door dosta
#1494069
trouwens, ik heb er nog een in de vriezer, wie hem wil mag hem gratis afhalen.
Door stephany
#1494076
Heb hier nog geen problemen gehad met hertennek. Je woont te ver weg voor mij, maar kunt er vast iemand blij mee maken!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door