Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1490055
Nu we weten dat onze Mozes een heel behoorlijke artrose heeft in beide heupen en de medicijnen ( we hebben al alles geprobeerd)
wordt het er niet! beter op...hij loopt kortom gezegd erg slecht en ik kan wel janken, hij is van de week 9 jaar geworden en ik gun hem nog een mooie pijnvrije tijd maar zoals het er nu uitziet zit dat er niet in.
Aangezien onze Boy ( Rottie) toendertijd ook deze goudaccupunctuur heeft gehad en er goed mee geholpen was totdat de botkanker toesloeg :'( :'(hebben we besloten met Mozes naar Dr Schulze in Duitsland te gaan .
De rontgenfoto,s hebben wij al naar hem opgestuurd.( als het een mens was zou hij twee nieuwe heupen moeten hebben)
Hij staat nu op Metacam en af en toe tramadol ( !) helpt niet veel meer :'( :'(dus dit is onze hoop.
Ik hou jullie op de hoogte wanneer wij gaan.


:-* :-* :-*Sena
Laatst gewijzigd door senadance op vr 22 jan 2010, 08:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Door senadance
#1490062
lief van je.... :-*
tja...ik hoop dat het helpt!
Maar daar ga ik gewoon vanuit!!!!


trouwens onze DA zei ...mmm..nooit van gehoord...hokus spokus....en wilde eerst na lang aandringen ons onze eigen betaalde rontgenfoto.s geven >:( >:( >:(
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1490107
senadance schreef: lief van je.... :-*
tja...ik hoop dat het helpt!
Maar daar ga ik gewoon vanuit!!!!


trouwens onze DA zei ...mmm..nooit van gehoord...hokus spokus....en wilde eerst na lang aandringen ons onze eigen betaalde rontgenfoto.s geven >:( >:( >:(
Daar gaan we maar gewoon van uit :-*

Ach ja, wat de DA niet kent is spontaan allemaal toeval :-X Zelf betaald of niet, het schijnt heel "normaal" te zijn dat je die foto's niet meekrijgt. Bij sommigen meot je daar vantevoren zelfs voor tekenen. De logica zie ik niet, maar dat zal wel aan mij liggen ::)

Hopenlijk kun je snel in Duitsland terecht en wordt Mozessie snel weer wat mobiler :-*
Door vitess
#1490146
Ik hoop dat de goudacupunctuur iets voor Mozes kan doen. Zelf hadden wij vorig jaar een afspraak om met onze hond te gaan. Helaas heeft ze de afspraak niet mogen halen, ze overleed een week daarvoor. Maar ik had er erg veel vertrouwen in, fijne mensen!
#1490487
Ik hoop dat je snel aan de beurt bent,want de wachttijden daar zijn erg lang. Ik heb het zelf ook laten doen bij mijn hond afgelopen 18 augustus bij Dr. Schulze. Allebei de heupen,allebei de ellebogen en 1 knie zijn gedaan. Er zit ook nog een goudstaafje in zijn rechteroor. Helaas niet met het gewenste resultaat....Hoop dat het voor Mozes wel gaat werken.
#1491538
:'( :'( :'(niet te geloven..zo hard gaat hij achteruit....
hij zakt door zijn achterkant ( met rechts erger)
wat moet ik nu??

ik ben het weekend weg voor workshops...Klaus is de hele dag bij hem...loopt ieniemienie stukjes...verwend hem en slaapt zelfs middags bij hem.
Moet wel zeggen dat Mozes niet depri is...vrolijk als altijd en eet goed.
Hij krijgt  metacam en tramadol :'(
#1491728
senadance schreef: :'( :'( :'(niet te geloven..zo hard gaat hij achteruit....
hij zakt door zijn achterkant ( met rechts erger)
wat moet ik nu??

ik ben het weekend weg voor workshops...Klaus is de hele dag bij hem...loopt ieniemienie stukjes...verwend hem en slaapt zelfs middags bij hem.
Moet wel zeggen dat Mozes niet depri is...vrolijk als altijd en eet goed.
Hij krijgt  metacam en tramadol :'(
Ben je al eens met hem bij een osteopaat geweest??  :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door