Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Monique
#1488523
Bij voldoende belangstelling wil Tannetje weer komen titeren in Deventer.
En wel op vrijdag 19 maart ('s morgens). De kosten zijn € 30,= per hond (graag contant en gepast meenemen :))
Wie heeft er belangstelling en hoeveel honden?
Laatst gewijzigd door *Monique op do 21 jan 2010, 11:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door kira
#1488931
ik wil wel komen, met ik denk 1 labrador (die formeel in feb geënt moet worden, moet nog even goed het contract doorlezen of ik daar onderuit kan komen) en 3 beren naar ik in schat. Theemuts hoeft niet meer. En dan heb ik een heel klein vraagje aan jou, zou jij eens naar de teennagels van de beren willen kijken en een knip de teennagels les aan mij geven? Ik heb vaak de indruk dat het hier en daar te lang is, maar die dingen zijn zwart en ik kan het niet zien. Ik werk wel eens wat bij, maar weet eigenlijk niet of ik dat goed doe. Verder dan voor een ieder die komt, Grote Beer heeft angst voor naalden en gilt als een mager speenvarken als ze een naald ziet (ze leeft nog steeds, maar iedereen is dan vast gewaarschuwd dat het bij haar lijkt alsof ze vermoord wordt).
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1489090
kira schreef: ik wil wel komen, met ik denk 1 labrador (die formeel in feb geënt moet worden, moet nog even goed het contract doorlezen of ik daar onderuit kan komen) en 3 beren naar ik in schat. Theemuts hoeft niet meer. En dan heb ik een heel klein vraagje aan jou, zou jij eens naar de teennagels van de beren willen kijken en een knip de teennagels les aan mij geven? Ik heb vaak de indruk dat het hier en daar te lang is, maar die dingen zijn zwart en ik kan het niet zien. Ik werk wel eens wat bij, maar weet eigenlijk niet of ik dat goed doe. Verder dan voor een ieder die komt, Grote Beer heeft angst voor naalden en gilt als een mager speenvarken als ze een naald ziet (ze leeft nog steeds, maar iedereen is dan vast gewaarschuwd dat het bij haar lijkt alsof ze vermoord wordt).
geen probleem ;). Doe ik wel even, maar help me er even aan herinneren :)
Ik moet zelf ook even kijken of ik ze alle vier laat titeren. Ik denk niet dat ik Vienna nog doe. Maar zal even met mevr. de Dokter overleggen
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1490754
May Linn schreef: Yep, hier intresse voor 1 hond.
Kan Tannetje evt ook rabiësentingen en Weill zetten die dag? want 3 mogen er hier ingeënt worden daarvoor.
wil je dit zelf even met Tannetje overleggen via pb o.i.d
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1491193
kira schreef: Verder dan voor een ieder die komt, Grote Beer heeft angst voor naalden en gilt als een mager speenvarken als ze een naald ziet (ze leeft nog steeds, maar iedereen is dan vast gewaarschuwd dat het bij haar lijkt alsof ze vermoord wordt).
Jaja, en als ik nu bang ben voor gillende Grote Beren?
Gebruikersavatar
Door kira
#1491284
Hitam schreef: Jaja, en als ik nu bang ben voor gillende Grote Beren?

Eh dan heeft grote beer pech, geen titer en geen injectie, dus geen hondenschool ;D ;D? Tot op heden is het nog altijd gelukt en ik ga tijdig weer starten met een week of drie / vier oefenen met haar met een injectiegeval zonder naald. Overigens denk ik dat jij op Grote Beer al wel een kalmeren uitwerking hebt, dat scheelt al een heel stuk.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#1491376
Ja, ik met zowel Joep als Joris en ook graag 2 lepto-entingen, maar daar pb ik Tannetje ook wel over.

Heb je trouwens al enig idee welke dag het wordt? Niet de datum, maar de dag. Woensdagmiddag is namelijk de enige middag dat ik werk en dan moet ik dus vrij nemen!  ;)
Laatst gewijzigd door Pauline op do 21 jan 2010, 21:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door kira
#1491390
trimsalon schreef: Bij voldoende belangstelling wil Tannetje weer komen titeren in Deventer.
En wel op vrijdag 19 maart ('s morgens). De kosten zijn € 30,= per hond (graag contant en gepast meenemen :))
Wie heeft er belangstelling en hoeveel honden?
@ Pauline: Vrijdag 19 maart? Of mis ik even iets?
Gebruikersavatar
Door Pauline
#1493154
kira schreef: Ik kom nu met 4 beren en één labrador. Gaan we na afloop nog ergens lopen? Busloo? Of losloopterrein in Deventer (is dat daar???)
Ik zeg nog geen ja en ook geen nee, dat hangt van een aantal factoren af, ok?
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door