Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Moniek B.
#1489412
Voor mijn opleiding complementaire geneeswijzen bij dieren doe ik onderzoek naar leefomstandigheden van honden en het al dan niet ontstaan van kanker. Het is een inventarisatie aan de hand van een vragenlijst, die ik het liefst ingevuld zou zien door eigenaren van honden met, en door eigenaren van honden zonder kanker. Ook eigenaren van overleden honden worden dringend gevraagd om de enquete in te vullen.

Invullen kan via deze link: http://www.studentenenquete.nl/vragen/index.php?sid=71971&lang=nl
Schroom vooral niet de link te verspreiden onder iedereen die je kent met een hond..
Ik hoop dat jullie me willen helpen, in dat geval alvast bedankt  ;)
Door Anne in Zweden
#1490881
Een paar vraagjes:

1. Als je meerdere honden hebt, dan gewoon eentje kiezen, of de enquête voor elk van hen afzonderlijk invullen?

2. "Hoeveel andere honden leven op dit moment in hetzelfde huishouden samen?" Die vraag is dubbelzinnig. Bedoel je: "Hoeveel andere honden leven er naast deze hond in uw huishouden?" of "Hoeveel honden leven er op dit moment in hetzelfde huishouden samen, inclusief de hond waar de antwoorden in deze enquête over gaan?"

Ben de lijst aan het invullen, maar moet nu weg, dus later meer!
Door Moniek B.
#1490928
Als eerste en vooral: allemaal alvast hartstikke bedankt voor het invullen! De respons is groter dan ikooit hadmogen verwachten  :D
maar... hoe meer hoe beter dus reageer vooral als je nog niet gedaan hebt  :P
Anne in Spanje schreef: Een paar vraagjes:

1. Als je meerdere honden hebt, dan gewoon eentje kiezen, of de enquête voor elk van hen afzonderlijk invullen?
Het liefst voor alle honden, maar er eentje uitkiezen mag natuurlijk ook...
Anne in Spanje schreef: 2. "Hoeveel andere honden leven op dit moment in hetzelfde huishouden samen?" Die vraag is dubbelzinnig. Bedoel je: "Hoeveel andere honden leven er naast deze hond in uw huishouden?" of "Hoeveel honden leven er op dit moment in hetzelfde huishouden samen, inclusief de hond waar de antwoorden in deze enquête over gaan?"
Kan inderdaad duidelijker, ga kijken of ik het nog kan veranderen. Maar de strekking is geloof ik wel duidelijk toch? Het gaat er om met hoeveel andere honden je hond samenleeft..
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door