Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door nelis2
#1488002
weet iemand misschien wat de eendvleugels kosten bij de vse kronenhof in harderwijk? dr staan nl geen prijzen op de site...
Door Antonia
#1488080
[quote="ridgeweiler"]
weet iemand misschien wat de eendvleugels kosten bij de vse kronenhof in harderwijk? dr staan nl geen prijzen op de site...
[/quote]

Dat hangt er vanaf welk deel van de vleugels je wilt: het eerste (dikker bevleesde) deel is wat duurder, ik dacht € 1,60 per kg exclusief BTW. Het laatste stukje is wat goedkoper.
Op grond van mijn ervaringen zou ik echter geen vleugels meer kopen, de nekken en vooral de rugstukken zijn veel beter bevleesd en bovendien goedkoper.
Door **Jolanda**
#1488179
Helaas, in november/december hebben de mensen van VSE mij laten weten dat de prijzen per 1-1-2010 omhoog zouden gaan.
Dus even bellen met de verkoopafdeling en je weet meer ;)
(ik al ruim een week aan het wachten tot ik terug gebeld word :-X )
Door Sella
#1489966
Je kan nog wel even wachten want die meneer komt vrijdag pas weer op de zaak.
Een nieuwe prijslijst? u meent het!
Dat is wat ik begrepen heb, oh nou ik kan het niet zo snel vinden in zijn administratie, wilt u aub vrijdag terugbellen?
Door Sella
#1491655
Ik heb net de persoon aan de telefoon gehad over de prijzen en die zijn niet verhoogd. Mischien in juli maar dat weet hij ook nog niet zeker.
Door **Jolanda**
#1491920
[quote="Sella"]
Ik heb net de persoon aan de telefoon gehad over de prijzen en die zijn niet verhoogd. Mischien in juli maar dat weet hij ook nog niet zeker.
[/quote]

Oh dat is mooi!!
Vraag me nu wel af waarom hij dan tegen mij heeft gezegt dat de prijzen vanaf 1-1 omhoog zouden gaan :-\
Gebruikersavatar
Door choopy
#1492283
[quote="deja"]
Ik heb vernomen dat de nekken 1 euro per kilo kosten en de ruggen 0,60 eurocent.
[/quote]

dit is exc btw!! Wordt dus 1,06 en 64 cent per kilo, afname in dozen van 15 kg.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door