Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door - Judith -
#1488030
Het valt me de laatste weken op dat Bruin veel borrelende darmgeluiden heeft 's avonds en 's nachts. Hij poept normaal en is verder ook in orde. Maar na de nachtelijke sessie die ik laatst met hem heb gehad, waarbij hij (vermoedelijk) erg last van z'n maag had en ook ontzettend aan het borrelen was, vraag ik me af: kan het kwaad, is er iets loos met z'n maagdarmstelsel, is het een voorbode voor iets, moet ik ergens speciaal op letten? Toen ik hem vannacht opzij schoof (althans een poging daartoe waagde  ::)) omdat hij me naar het uiterste randje van het bed had gedreven, kwam ik per ongeluk met mijn hand tegen z'n buik (niet hard) en toen piepte hij  :-\.

Sam heeft het alleen voorafgaand aan een ochtendlijke maagzuuraanval die ze eens in de zoveel tijd heeft en als ik het bij haar hoor krijgt ze meteen wat te eten en dan is het over.
Door Truus
#1488039
Wellicht een raar idee maar komt het niet van het sneeuw happen de laatste weken? Timo doet dit wel en heeft ook een borrelende buik 's avonds.
Gebruikersavatar
Door - Judith -
#1488046
Truus schreef: Wellicht een raar idee maar komt het niet van het sneeuw happen de laatste weken? Timo doet dit wel en heeft ook een borrelende buik 's avonds.
Geen gek idee hoor Truus, maar hij heeft geen sneeuw gegeten  :-\.
Door Truus
#1488108
Ik lees net dat een beetje yogurt, karnemelk of biogarde wel eens wil helpen. Verder kan ik je niet helpen :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door