Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#1477712
Hallo ik ben opzoek naar stierenballen in de omgeving van eindhoven het liefst weet iemand toevallig waar je het kunt halen ??
Oja weet iemand een of andere groothandel in barf want we hebbe namelijk 2 rottweilers en die eten een kilo zo op en weg is dat dure barf
#1485492
Stierenballen Werken als soort anabolen voor honden en mijn hond ( Een rottweiler )
Zou ik dat willen geven dan staat een hond in eens een stuk mooier op zijn poten
Je mag stierenballen trouwens niet elke dag geven anders is het slecht om de week is goed genoeg ( ik heb een jack russel gezien die het ophad nou ik vind jack russel geen mooie hondjes ( wel leuk ) maar dat was wel echt een mooi hondje :o
#1485655
Janus315 schreef: Stierenballen Werken als soort anabolen voor honden en mijn hond ( Een rottweiler )
Zou ik dat willen geven dan staat een hond in eens een stuk mooier op zijn poten
Je mag stierenballen trouwens niet elke dag geven anders is het slecht om de week is goed genoeg ( ik heb een jack russel gezien die het ophad nou ik vind jack russel geen mooie hondjes ( wel leuk ) maar dat was wel echt een mooi hondje :o
geloof dat ik ze ook maar gaat geven dan..
ze worden er mooier van?
wat zit er dan in waardoor ze beter gaan staan?
#1486257
Ik heb het even bij mijn fokker nagevraagd.. Hij zei dat het idd een broodje aap verhaal is. Hij is een van de beste handlers in de stafford wereld... Het enige wat helpt is oefenen oefenen oefenen..

Om je hond meer mannelijkheid te geven kun je wel met hem gaan trainen.. (weight pulling enzo)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door