Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door dirkje
#1484230
een paar maanden geleden heb ik op dit forum advies gevraagd over de probleem huid van dirkje.ze blijkt een atopie te hebben voor huisstof huismijt en nog een mijt weet niet meer precies welke.ik heb gedaan ,alle kleden de deur uit ,vers vlees, een periode puur jeuk druppels, weerstand verhogende druppels van bloem,zalmolie,en sinds september zijn we aan het desensibiliseren.ze gaat heel erg vooruit geen etter plekken meer en de jeuk is denk ik nu zoals iedere hond en wij ook wel eens hebben.de jeuk komt alleen heel erg terug als ze loops is maar gaat dan ook wel weer weg doe haar dan even een kap om als ik weg moet.dit is dan een paar dagen op het hoogttepunt zeg maar.bij de vorige loopsheid was het 3 weken een drama.verder is het nu een lekkere jonge hond die speelt en ravot.vooral nu met die sneeuw moet ik haar intomen want ze raakt harstikke moe en staat dan te slingeren op haar benen.dit rustig houden vindt ik dan wel weer moeilijk omdat ze eindelijk zo graag wil.ik heb veel gelezen op barfplaats en veel dingen kunnen gebruiken.ik wil jullie hier voor bedanken voor deze site  want met alleen de adviezen van mijn dierenarts waren we niet zo ver gekomen.ik heb goede hoop dat het met onze dirk goed gaat komen.

groetjes monique
Door Lizzy
#1484868
Fijn te lezen, dat ze zo vooruit gaat! Fijn voor jullie en natuurlijk voor Dirkje!
Door Lil
#1484899
Fijn om te horen dat het beter gaat  :D :)
Door Borke
#1485899
Wat is het toch altijd heerlijk om dit soort goede berichten te lezen, ik vind het ook altijd fijn als mensen de moeite nemen om hun goede nieuws te melden  :biggrin2:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door