Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door mirdj
#1479974
Het is al weer een hele tijd geleden dat ik hier voor het laatst ben geweest. Met Max en Snoepie gaat het hartstikke goed, ze staan nu bijna 2 jaar op haaksbarf en ik heb echt helemaal niets te klagen. Voor het eerst zijn ze de maand december niet ziek geweest en na 3 jaar wel iedere keer (ernstig) ziek te zijn geweest ben ik daar toch wel heel trots op.

Ik loop nu echter tegen een probleem aan. Voorheen bestelde ik altijd bij dikkie-dik en zij kwamen het netjes thuis afleveren. Helaas stoppen ze met het leveren van shaweca. Ik heb gezocht op de website van shaweca maar alle leveranciers die ik daar tegen kom en die ook bezorgen hebben vaak alleen maar hond. Is er iemand die een leverancier weet in de omgeving van Rotterdam die haaksbarf kat thuis bezorgt?

Ik zag gropet ook in de lijst staan, zit hier letterlijk om de hoek, maar ook zij hebben geen haaksbarf kat in de webshop staan. Ik ga natuurlijk bij hun wel navragen of ze ook voor katten kunnen leveren ;) maar misschien is er nog wel iemand die een adresje heeft.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door