Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door essie74
#1481513
hallo allemaal,

Even een vraag, op dit moment voeren wij onze honden, haaks barf, naturis en zo af en toe smuldier varianten voor de afwisseling. ( en omdat mijn man ze anders geen voer gaat geven...) Maar nu ff een vraag.

Als Maartje smuldier heeft gegeten gaat ze niet poepen... We lopen gemiddeld 2 uur per dag met haar en gisteren zelfs 3.5 maar echt gewoon niet gaan zitten .

Nu heeft ze sinds maandagavond al niet meer gepoepd, terwijl ik er toen nog tafelrest spinazie erbij heb gedaan en een plonsje zalmolie om de boel een beetje soepel te houden....

Heeft iemand van jullie hier ook ervaringen mee?

gr,

Es
Door moniqueo
#1481582
Hier doen ze het prima op smuldier.
Ik zou het goed in de gaten en kijken of er geen andere symptonen bijkomen zoals niet meer willen
eten,misselijk worden,te rustig zijn.
Als Maartje vandaag niet poept zou ik toch ff naar de da bellen.
Heb hier 2 keer meegemaakt dat een hond verstopt zat en de eerste symptomen waren niet poepen.
Hopelijk wordt het probleem vandaag vanzelfs opgelost en gaat Maartje wel zitten. ;)

Trouwens de verstopping hier kwam niet van de voeding maar van een vreemd voorwerp in de darmen.
Gebruikersavatar
Door essie74
#1481912
[quote="essie74"]
hallo allemaal,

Even een vraag, op dit moment voeren wij onze honden, haaks barf, naturis en zo af en toe smuldier varianten voor de afwisseling. ( en omdat mijn man ze anders geen voer gaat geven...) Maar nu ff een vraag.

Als Maartje smuldier heeft gegeten gaat ze niet poepen... We lopen gemiddeld 2 uur per dag met haar en gisteren zelfs 3.5 maar echt gewoon niet gaan zitten .

Nu heeft ze sinds maandagavond al niet meer gepoepd, terwijl ik er toen nog tafelrest spinazie erbij heb gedaan en een plonsje zalmolie om de boel een beetje soepel te houden....

HAlF DRIE EN GEPOEPT!!! ;D jawel een lekkere dikke, droge drol!  Mens wat kun je daar blij mee zijn? hahahah

Ze krijgen hier zowel de complete en de enkele versie...Deze ronde was de complete versie en daarbij wat spinazie en een scheutje olie... ;)

Normaal krijgen ze dit ook niet meer, helaas zit ik zonder werk en hebben we een beetje crisis door een plotselinge noodzakelijke verbouwing door de komst van 14 jarig kind.... :-*
Dus ja dan komt alles gelijk en moet je het doen met wat je gegeven is.... helaas... :-\ dus doen we het allemaal met wat minder deze maand.... :-[

Heeft iemand van jullie hier ook ervaringen mee?

gr,

Es
[/quote]
Door ~Joke~
#1481980
Ik heb hier ook een niet-poeper en dat is sinds er sneeuw ligt. Ze houdt haar poeperd op slot en alleen als de nood heel hoog is doet ze wat. Ik geef extra groente en tractonorm, ze is nl al 2 keer aan een verstopping geopereerd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door