Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door jill
#14807
Hoi All,

Ik was vanmiddag bij het tuincentrum en zag dat het merk Prins ook een vleesvoeding voor katten heeft ontwikkeld.
Er zat tevens een folder bij met informatie over deze voedingen.
(ook voor de hond) Het enigste wat ik een beetje vreemd vond is dat ze bij de hondenvoeding dit niet volledig adviseren maar insamenhang met de brokken.
Ik begrijp dat hier de commercie een grote rol speelt.  ;)
Ze hebben het alleen een beetje vreemd omschreven.
Vind ik!  ;)
Weet iemand misschien iets van deze voeding af?
De katten krijgen nu carni maar misschien als ik, om wat voor reden niet kan halen, ik het af kan wisselen met deze voeding.
:) jill
Door roger
#14808
Hoi All,


Weet iemand misschien iets van deze voeding af?
De katten krijgen nu carni maar misschien als ik, om wat voor reden niet kan halen, ik het af kan wisselen met deze voeding. <<


Jill, weet het niet zeker maar ik dacht dat dit al eens besproken was en dat het hier ging omgekookt, ingeblikt, gestereliseerd of wat dan ook voor truk dan ook en dan gaat ge volledig voorbij aan het meest belangrijke aspect van de hele versvoeding: nl. RAUW.

Gr.
Roger.
:) jill
Door sylvia
#14809
Hoi Jill,Prins heeft inderdaad een eigen versmerk namelijk energique in een prins verpakking.Prinsvoeders heeft een slim marketing persoontje in diens die vers in opkomst ziet komen,en daar niet mee achter wil blijven,Prins wil natuurlijk ook weer het oude advies geven dat het inderdaad voor de darmflora beter is 1 of 2 dagen vers te voeren,en nu dan vers van prins.Overigens is de energique in prins verpakking duurder dan de energique in gewone verpakking.O ja Prins heeft voor de folder van dit natuurlijk geweldige nieuwe produkt ,de komplete carnibest site leeg getrokken aan informatie ,ze hebben alleen carnibest even in Prins veranderd,dat alleen al zou een reden kunnen zijn het te laten liggen,maar ik denk dat de duurdere prijs alleen voor de naam daar wel voor gaat zorgen  ;)
Door sylvia
#14810
Hoi Roger dat ging om renske voeders,die hadden een nieuw produkt zogenaamd vers maar is gekookte zooi met "natuurlijk"gemalen botten ??? ;D
Door jill
#14811
Hoi Syl en Roger

Ik heb inmiddels de topic 'prins total care' gelezen onder vleesvoedingproducten voor de honden.
Begrijp em helemaal syl!  ;)
Aan de andere kant laten ze wel heel duidelijk zien waar ze voor staan..... :(
In ieder geval niet voor het welzijn van de honden maar hun eigen eurootjes en belangen.... >:(
Toch maar zorgen dat ik voldoende voorraad van carni heb voor die twee.
Ik was alleen benieuwd.
Groetje  :)
Door roger
#14812
<<[quote]
Hoi Roger dat ging om renske voeders,die hadden een nieuw produkt zogenaamd vers maar is gekookte zooi met "natuurlijk"gemalen botten ??? ;D<<



Ah ja !! das just !
Nu weet ik het weer . ;D ;D

Straks noemen ze mij hier nog Carel of Sjarel ! :o :o :o


Gr.
Roger.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door