Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door J-esjeee
#1476624
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje over haaksbarf.
Ik heb van de week even 1000 gram gehaald voor mijn hond om het lekker uit te proberen, hij heeft al wel kvv gehad maar dan van duck.
Dus dit is weer behoorlijk anders haha.
Maar wat ik mij af vroeg ik heb dus 1x 1000 gram gehaald nu heb ik hem in onze weegschaal gezet en die geeft aan dat het maar 750 gram is.
Komt dat omdat het bevroren is? (volgens mij moet het dan meer gaan wegen)
En een pup van 5 maanden krijgt 5% van zijn lichaams gewicht toch ?

Alvast bedankt voor de reacties.

Groetjes jessica. :)
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#1476684
250 gram minder als het een kg moet wezen is te gek voor woorden, echt mee terug gaan vind ik.
Staat het op de verpakking dat het een kg moet zijn?

Bevroren of vers moet niet uitmaken, een kg is een kg.
Door Nadia
#1476726
Ja, mee terug gaan.. Er kan een paar gram inzitten. Maar dat is een kwart!! Haaksbarf is al niet de goedkoopste.. Dus ZEKER mee terug gaan..

Ik heb ook een paar rollen in de vriezer liggen... Heb ze eigenlijk nog nooit gewogen.
Door J-esjeee
#1476797
Dankjullie wel voor de snelle reactie's !
Maar ik ben er al achter hoe het zit :-[ onze weegschaal stopt met alles dus rond de 750, alle grammen ervoor doen het wel goed.
dus het zal wel netjes 1000 gram zijn omdat ik een paarandere van 1000 gram ook heb gewegen en kwam precies het zelfde uit.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1476813
opgelost!
leuke foto!!
maar zie ik nu goed dat dat aan de rand van een zwembad genomen is, bij jullie in de tuin 8)
Door Nadia
#1480087
Ohh ikke ben ook jaloers... (volgens mij is de foto ietsiepietsie te groot ;) )

Fijn dat het is opgelost.. Ik had vandaag nog een rol haaksbarf Zalm voor je gewogen.. Was 1013gr. Dus het zal wel goed zitten ;)
Door mini
#1486170
mijn hondje van 7mnd zit op 1400gr HB.
ik had laatst niet genoeg van dezelfde hb smaak, heb toen sochtends geit gegeven en savonds zalm.

maar dag latr dus niet genoeg zalm;-) mag je ook 2 smaken bij elkaar doen als je niet genoeg van 1 smaak hebt? of kan ik dan beter aanvullen met iets anders?
(beetje smken die nog bij elkaar passen)
heb zelf die dag brokken gegeven.
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1486180
[quote="mini"]
mijn hondje van 7mnd zit op 1400gr HB.
ik had laatst niet genoeg van dezelfde hb smaak, heb toen sochtends geit gegeven en savonds zalm.

maar dag latr dus niet genoeg zalm;-) mag je ook 2 smaken bij elkaar doen als je niet genoeg van 1 smaak hebt? of kan ik dan beter aanvullen met iets anders?
(beetje smken die nog bij elkaar passen)
heb zelf die dag brokken gegeven.
[/quote]

Kun je gewoon door elkaar geven verschillende smaken.
Hier eten ze altijd meerdere diersoorten op 1 dag.
Stukken gezonder dan brokken  ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door