Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#1479462
Hai hai,

Is er toevallig iemand hier in de buurt van Zwolle die Bibi gebruikt of groter inkoopt oid? Ze hebben helaas namelijk geen verkooppunt in de buurt, maar ze zei dat hier wel mensen op Barfplaats zitten die groter inkopen en dan samen doen met anderen?  :)
#1482249
Denk denk... Almelo is volgens mij nog best ver van Zwolle...

Ik zit een beetje met een poesje wat de ene keer wel gretig van de CB eet en het soms ook ineens helemaal niet wil... ik dacht misschien is er een variant die ze wel beter blijft eten, vandaar.. maar Almelo is nog wat aan de verre kant volgens mij :-[

Wel bedankt iig!
#1482468
Nou dat zal ik dan zeker doen!  :)

Heb jij ook andere smaken geprobeerd zoals CB? Zal er echt smaakverschil in zitten denk je?

Ik heb net een berichtje ook van iemand die een paar keer per jaar ophaalt in 1x... zij woont iets dichterbij dus kan zijn dat wij daar een keer heen rijden en wie weet als het bevalt dat we dan ook 1x in de zoveel tijd wat ophalen, maar even afwachten hoe en wat. Jammer hoor dat de meesten niet in de buurt van Zwolle zitten. De enige die hier goed verkrijgbaar is is Carnibest. Ben ik ook heel tevreden over, maar het poezevrouwtje is volgens mij toch wat kritischer  ??? ::) Voor hem maakt het niet uit want hij eet alles volgens mij wat je voorzet hahah... vreetzakje  ;)
#1482654
Ze eten hier de Carnibest wel maar met minder enthousiastme als de Bibi.
Zet ik Bibi neer dan gaan de laaddeuren open en wordt het in een sneltrein vaart naar binnen geschoven.

Er zal dus zeker smaakverschil in zitten, ook de struktuur is anders. CB ziet er wat kleffer en fijner uit, of de Bibi wat droger en grover (het ligt er maar net aan hoe je het bekijkt)  :D
#1482687
Hahahah.... Ik ga het iig zeker proberen! We zagen gisteravond laat dat Gelukkig Dier ook in Heino levert en daar woont mn zus  :) Misschien dat we zaterdag of dinsdag even wat op proef kunnen halen ergens en als het dan idd aanslaat, kan ik het evt. 1x p/mnd bijv. bestellen bij Gelukkig Dier...
#1482877
Gelukkig Dier levert zelfs in A'dam, dus lijkt me dat ze bij jou ook wel leveren. Je kan daar ook gelijk wat barfdingetjes en gezonde snoepjes meebestellen. Sien eet heel graag het kalkoendijvlees en de gedroogde lamsreepjes van Bandit vielen zelfs bij Ot goed in de smaak.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door