Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Alies
#1478473
Hallo allemaal,

Tara krijgt nu steeds het vers vlees van Prins. Dat ziet er precies zo uit als energique, maar is het ook hetzelfde? Is het wel net zo goed? Ze krijgt ook af en toe benefull brokken omdat mijn vader soms zo snugger is om geen vlees uit de vriezer te halen. Natuurlijk zijn brokken niet goed, maar in hoeverre kan het kwaad om af en toe brokken te voeren en dan weer vlees?

Groetjes Alies
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#1478537
Nou ja het zal je vast niet verbazen als je hier geen positieve berichten over brokken krijgt. Het kan geen kwaad in die zin dat jouw hond er niet direct dood van neervalt maar ideaal is het niet.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1478610
Plakje E of P (bijna hetzelfde)  is toch ook zo ontdooid, daar hoef je geen brokken voor te voeren. Voor de rest ga ik met Rovanna mee, hij valt er niet van om, doe ik ook niet van 1 zak patat.
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1478746
plakjes van prins of energique in zakje en in bak met water leggen en binnen het uur is het ontdooit.
Hoef je hondje niet meer die vieze kleurige brokjes te eten  ;)
Door Lil
#1478991
Ow prins en dergelijke doe ik ook gewoon op de ontdooistand in de magnetron. Is niet zo heel goed, maar voor mij vele malen beter dan brok.

Maar het is al gezegd.... je hond zal er niet van omvallen (die van mij door allergie trouwens wel).
Door Alies
#1486613
Ik kan haar niet elke dag zelf voeren omdat ze niet elke dag bij mij is. Ik woon op mezelf namelijk
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door