Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Nynke
#1473766
hallo allemaal, mijn Gunnar is overleden en nu heb ik nog Ipakitine staan, ongeveer eenzesde potje. Wie wil het hebben?? Kost natuurlijk niks, ik stuur het op in een plastic zakje in een envelop, zodat het door de brievenbus kan.

Stuur me svp een pb-tje als je het wil hebben, want ik kijk nooit in de kattenhoek  ::)

Wie het eerst reageert krijgt het  :)

Groetjes,

Nynke
Laatst gewijzigd door Nynke op wo 20 jan 2010, 15:06, 1 keer totaal gewijzigd.
#1477497
nee, ik heb geen goede ervaringen met ipakitine.
heb regelmatig bloedonderzoek laten doen bij mijn nierfaal-kater en hij werd alleen maar ziek van ipakitine en fortekor en pas toen hij MacSamuels niertonicum ging slikken (heel lage dosis overigens - lespedeza en solidago) gingen zijn urea/crea-waardes (met wel 10% per 2 maanden) naar beneden.
zijn bloeddruk was overigens niet ernstig verhoogd (140) en hij zat dik in fase 2 (van de 4 fases nierfalen).
en nu combineer ik MacSam met een beetje ontzuurde vit c en uiteraard nierdieetvoer en zijn urea/crea-waardes dalen nog steeds.
hij drinkt nu ook veel minder en dat was even schrikken, maar missch het gevolg van de betere nierwaardes.
wat hier erg goed gewerkt heeft is renalzin van Bayer tegen te hoog fosfor, geweldig middel en hier is het anderhalve maand geslikt en toen waren de waardes prima en was t niet meer nodig.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door