Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1474967
Hallo allemaal,

Ik heb 80 capsules over na het overlijden van Gunnar  :'(. Ze hebben 40 euro gekost en ik wil er graag € 20,- voor hebben.

Wie wil ze van me overnemen? Dan stuur ik ze op in een envelop, zodat ze door de brievenbus kunnen, dat scheelt mij portokosten :)
Laatst gewijzigd door Nynke op di 12 jan 2010, 08:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Antonia
#1474974
Nynke F schreef: Hallo allemaal,

Ik heb 80 capsules over na het overlijden van Gunnar  :'(. Ze hebben 40 euro gekost en ik wil er graag € 20,- voor hebben.

Wie wil ze van me overnemen? Dan stuur ik ze op in een envelop, zodat ze door de brievenbus kunnen, dat scheelt mij portokosten :)
Nynke, misschien een tip!
Ik heb de medicijnen die ik over had van Brian weer ingeleverd bij de dierenarts. Ik krijg de waarde weer terugbetaald.
Door tieneke
#1474981
Antonia schreef: Nynke, misschien een tip!
Ik heb de medicijnen die ik over had van Brian weer ingeleverd bij de dierenarts. Ik krijg de waarde weer terugbetaald.
Zo hebben wij het ook gedaan met de insuline en Vetmedin nadat Kobus overleed  ;)
Door Borke
#1475393
Nynke F schreef: onze dierenarts neemt geen medicijnen terug  :-X :-X :-X :-X
Wat flauw!
Onze DA neemt altijd medicijnen terug, zo lang het maar geen aangebroken strips zijn.
Ik heb voor Sofi zelfs een hele verpakking met 100 gaasjes meegekregen waar ik wat er straks van overblijft kan terug geven en dan brengt hij in rekening wat ik gebruikt heb.
Maar goed... wij hebben een DA die niet echt fanatiek bezig is met geld verdienen aan medicijnen en helaas zijn ze niet allemaal zo.
Door miik
#1475925
Gaasjes enzo snap ik wel dat die teruggenomen worden.
Maar de regels zijn flink verscherpt en medicatie moet op een bepaalde temperatuur bewaard worden. En als het bij mensen thuis is geweest kun je dat niet meer garanderen.... helaas.
Wij mogen dus ook geen medicijnen meer aannemen.
Gaasjes en andere dingen gaat veel makkelijker omdat daar de bewaarcondities minder streng zijn.
Ik hoop dat je iemand voor de Vetmedin vind...
Door 202Spots
#1475930
Ach Nynke...weet je...misschien is het net zo makkelijk om te denken dat Gunnar er 'n andere hond mee helpt wanneer je het gewoon aan iemand geeft...je hebt er tenslotte zelf toch niks meer aan en je kan er iemand anders 'n plezier mee doen.
Ik had Tor z'n meds verdeeld tussen verschillende leden van de epi group, en opgestuurd naar de mensen die 't wilde hebben,
en ook wat spul aan de DA gegeven om aan 't dan aan 'n andere patient te geven die het kon gebruiken.
Door Borke
#1476032
miik schreef: Gaasjes enzo snap ik wel dat die teruggenomen worden.
Maar de regels zijn flink verscherpt en medicatie moet op een bepaalde temperatuur bewaard worden. En als het bij mensen thuis is geweest kun je dat niet meer garanderen.... helaas.
Wij mogen dus ook geen medicijnen meer aannemen.
Ik weet niet wanneer die regels zijn aangescherpt?
Ik heb eind 2008 nog een paar doosjes Fortekor terugverkocht aan onze DA.
#1476037
Nou, ik ben blij dat onze DA geen medicijnen terugneemt, ik zou daar toch geen lekker gevoel bij hebben  :-\ Want dat betekent dat hij mij dus ook "tweedehands" medicijnen verkoopt, en wie zegt mij dan dat er niet mee gerommeld is? Gaasjes en verbandmiddel vind ik iets heel anders, mits in gesloten verpakking natuurlijk.
#1476039
Mijn dierenarts neemt ook geen medicijnen terug.
Vind ik ergens ook wel een fijn idee maar ook zonde dat sommige medicijnen daardoor wegegooid worden terwijl ze misschien nog een hondje hadden kunnen helpen.
Vind het hier aanbieden dan ook een goed idee :)
#1476041
MarijeEnBoomer schreef: Mijn dierenarts neemt ook geen medicijnen terug.
Vind ik ergens ook wel een fijn idee maar ook zonde dat sommige medicijnen daardoor wegegooid worden terwijl ze misschien nog een hondje hadden kunnen helpen.
Vind het hier aanbieden dan ook een goed idee :)
Ik heb geen moeite om het van een bekende over te nemen, of andersom. Maar de gedachte dat een onbekende iets met de medicijnen kan hebben gerommeld die ik mijn honden geef, vind ik niet prettig.
#1476051
*Natasja* schreef: Ik heb geen moeite om het van een bekende over te nemen, of andersom. Maar de gedachte dat een onbekende iets met de medicijnen kan hebben gerommeld die ik mijn honden geef, vind ik niet prettig.
Nee precies dat heb ik ook  ;)
#1476400
Misschien dat je er een stichting blij mee kunt maken, die  veel dingen moeten doen van giften.
Meestal zijn die heel blij met wat medicatie .
hoe heet die stichting ook alweer die bij ons in aarle-rixtel heeft gezeten?
Jij wilde daar toen nog wat dekens ed. naar toe brengen weet je nog.
Ohh wat erg ben echt de naam daarvan kwijt :-[.
Zijn ze niet verhuisd naar Almere ofzo?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door