Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door lightning
#1453161
ik heb schapen staartje gekregen zit iets wat kraakbeen in vet en vlees maar ze gaan er nogal van stinken :-[. is wel eerste keer dat ze dit kregen maar als ik dit had geweten..... stinken als een schaap en behoorlijk nu al 1,5 dag :-[
Door Mevroi Kruim
#1453308
Ruften bedoel je? Of echt een eigen lijflucht a la schaap?
Ruften ken ik, dat doen ze hier ook als Olympisch kampioenen na schaap of geit.
Door lightning
#1453310
uhmmm ja ruften inderdaad :-[ het stinkt echt als schaap zo in mijn huis maar ze vinden het wel heel erg lekker. ja ik weet nu waarom baasje heeft er naderhand last van :biggrin2:
Door pallas
#1453971
Veels honden kunnen bij lamsribben ook een putlucht gaan produceren :P
dus dat ze het met schapestaart ook doen , daar sta ik niet van te kijken ...

af en toe even een raampje open zetten ;)
Door Linda & Kay
#1454578
Ik zal eens kijken of die theorie klopt. Kay kan ook echt vreselijk stinken..
Ik heb in mijn nieuwe 8 weekse menu geen spiervlees van lam of geit zitten (normaal wel altijd), alleen wat lamsorgaan. Dus ben benieuwd of de poepies (zeg maar gerust scheten!) minder zijn de aankomende tijd.
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#1468939
Sanne heeft eens de hele auto vergast na het eten van schapenvlees.....lekker als je anderhalf uur in de auto moet zitten met een vriendin!
Door Alba
#1469251
Geit was hier goed raak, van Haaksbarf geit ging Alba giftige gassen loslaten... toch heb ik nu wel weer geitenspiervlees op het menu gezet. Mocht ze er ook dagen van blijven stinken, vervang ik 't denk ik wel maar als het een dagje is kan ik er wel mee leven. Lam en schaap krijgt ze tot nu toe in de vorm van pens en dat geeft geen problemen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door