Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door mcSnurk
#1468210
mijn vriendin heeft een berner sennen/colliemix van 8 jaar. Hij heeft jaren geleden een ernstig ongeluk gehad, onder een auto gekomen, zware operaties, en heeft platen in zijn heupen. Nu beginnen op die plekken botwoekeringen te ontstaan. En hond begint wat moeite te krijgen met opstaan, beetje pijn, stijfheid. Met een lage dosis metacam, ik meen 20mg per dag (moet nog even navragen), heeft hij geen last. Maar ze zou liever proberen of er iets alternatiefs is.
Ik weet helemaal niks van arthrose-achtige klachten of metacam dus kan haar niet helpen.
Weet iemand een alternatief wat ze eventueel zou kunnen proberen?
Door Truus
#1468241
Lizzy schreef: Artrose? Ik zweer bij Corta RX uit de US.
Ik vind het zo jammer dat dit zo moeilijk te verkrijgen is. Hoe bestel jij dat en hoe betaal je dan?
Door Eef+Stippels
#1468250
Puur Arthro:
Eigenschappen per ingredient:
Bryonia, extract van heggerank, bij artritis. Dit geeft verlichting bij hevige pijnen.

Calcium fluoratum, een verdunning van het mineraal calcium fluoride, bij botwoekeringen rond het gewricht en dan met name op de overgang van peesweefsel naar het periost (botvlies).
Door ulla
#1468606
Puur Arthro van Puur Natuur heb ik ook gebruikt, je kan mij beter vragen wat ik niet heb gebruikt, zelfs Adequan, maar ook ik heb met Corta RX de beste resultaten. :)
Door K@rin
#1468615
Lizzy schreef: Artrose? Ik zweer bij Corta RX uit de US.
Heb jij het recent nog besteld ?
Ik heb het 20 november voor Danielle besteld, maar het is er nog steeds niet ....
De andere artikelen die ik besteld had, zijn al wel aangekomen.
Corta RX wordt nageleverd, maar ze weten nog niet wanneer >:(
Door K@rin
#1468619
Truus schreef: Ik vind het zo jammer dat dit zo moeilijk te verkrijgen is. Hoe bestel jij dat en hoe betaal je dan?
Via hun website en betalen met een creditcard.
Door Truus
#1468627
K@rin schreef: Via hun website en betalen met een creditcard.
Ik heb geen creditcard :(, Jammer dat er in Nederland geen verkooppunt zit.
Door ulla
#1468638
Truus schreef: Ik heb geen creditcard :(, Jammer dat er in Nederland geen verkooppunt zit.
Cindy de Wolf besteld het voor mij, ik heb ook geen creditcard, en ik denk dat ze het ook met alle liefde voor jou wil bestellen, ze heeft het al meerdere malen voor mensen op BP aangeboden. ;)
Door Truus
#1479963
ulla schreef: Cindy de Wolf besteld het voor mij, ik heb ook geen creditcard, en ik denk dat ze het ook met alle liefde voor jou wil bestellen, ze heeft het al meerdere malen voor mensen op BP aangeboden. ;)
Oww..lees dit nu pas :-[, ik hou het in gedachten. Ga eerst de Metacam op maken maar bedankt voor de tip.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door