Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#1465977
Hoi, ik heb via de zoek al een klein topic gevonden over vervoer.nl. Ik heb op hun site gekeken en ze hebben een vrij ruim assortiment.
Wie heeft er ervaring met hun kwaliteit en afhandeling? Ik hoor graag jullie reacties

Alvast dank,
Elles
#1466178
Sorry, ik lees het nu pas!  :-[

Versvoer (Petra = HappyTail hier op BP) is al tijden mijn vaste adres voor de barfspullen van mijn meiden. Ook als opvang liggen ze daar graag in bed. Lekker rauzen in de boomgaard en het bos. Maar daar vroeg je niet naar; ik draaf door, sorry.  :biggrin2:

Petra heeft een super divers aanbod aan barfspullen in de giga-vriezer en komt het brengen als je wilt. Alles in goed overleg en als er een keer iets niet op voorraad heeft, is er eigenlijk altijd een alternatief voor handen.
Hier niets dan lof, ik wil niet meer anders!

(eeeh, krijg ik nu aandelen, Petra?)  ;D :D
#1466725
Klinkt goed! Bij mij in Zaandam vind ik het nogal lastig om goeie spullen te krijgen. Nu heb ik ontdekt dat het in regio Utrecht al een stuk beter geregeld is en laat ik nou in Nieuwegein werken :-) Als er weer ruimte in de vriezer is, ga ik zeker even een bestelling doen.
Door Sella
#1468803
[quote="rheawithpixels"]
Klinkt goed! Bij mij in Zaandam vind ik het nogal lastig om goeie spullen te krijgen. Nu heb ik ontdekt dat het in regio Utrecht al een stuk beter geregeld is en laat ik nou in Nieuwegein werken :-) Als er weer ruimte in de vriezer is, ga ik zeker even een bestelling doen.
[/quote]
Ik woon in Krommenie en ga regelmatig her en der in den lande inslaan.
Zou evt ook voor jou mee kunnen nemen?

Alhoewel Petra wel hele goede kwaliteit spullen heeft en hele leuke woefies en ook een hele leuke vrouw is.
#1469944
wij wonen in Belgie, hier zijn net iets minder adresjes als in NL vind ik presies, toen ik dit topic las heb ik ff op de site gekeken en Petra is zo vriendelijk dat ze tot in Eindhoven komt leveren, moet ik dus maar een half uurtje rijden. Heb  een eerste bestelling gedaan, ben heel beniewd en kijk er naar uit! En mijn vriend ook want hij moet altijd helpen bij het verpakken van zo'n 70 à 80 kg vlees (rund, paard en kip) en daar is hij nu ineens vanaf want dit zit reeds verpakt per kilo, en dat maakt het een heel stuk makkelijker! Ben der zeker van dat de bullen het ook zullen aprecieren, wat meer lam, geit, konijn, eend en parelhoen, nu kregen ze dat ook, maar minder omdat dat de "menselijke"prijzen waren die ik betaalde, en dat scheelt een pak met de barf-prijzen  ;)
#1479438
Ik heb zojuist weer wat verse makreel, lam en rund bij Petra gehaal. Wat je er ook haalt het ziet er prachtig uit.
Mijn 2 boxers vinden het helemaal geweldig. Even rond snuffelen in de vriezer hoort er dan ook nog even bij  :D
Daarnaast gaan ze ook wel eens een paar daagjes logeren bij Petra en haar 2 ridgebacks. 1 groot feest.
Niets dan lof dus....
#1486064
Bestel daar de laatste tijd ook.
Petra heeft veel keus aan vlees..
Als je het thuis laat bezorgen, nee niet in een gewone auto maar in een vriesauto.
De service is super.
Laatst gewijzigd door cantos op zo 17 jan 2010, 18:11, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door