Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Binno
#1466524
dacht ik vandaag eens wat speciaals te geven... fazant aan 50% snelverkoop
normaal koop ik dat nooit wegens te duur, dus koopje...  :D

ja daaaag, ze lusten het niet, ondankbare verwende joeng  >:( ;D
snuffelen, voorzichtig wat op knabbelen, terug op de grond gooien, toch een ander stukje proberen, weer wat knabbelen, meenemen naar de woonkamer, nog eens proberen, nee bweik... toch maar laten liggen  ::)

ik heb het uiteindelijk dan maar eventjes in de microgolf opgewarmd (zonder het bot dan) en toen ging het wel heel vlotjes binnen

nog zo'n viesneuzen als het om fazant gaat? (het heeft wel een sterke geur vind ik dus misschien moeten ze daar wel aan wennen)
of andere dingen die ze echt niet moeten hebben?
Door Happy Tail
#1466532
hier wordt fazant ook vragend aangekeken. wordt echt niet onder de noemer 'eetbaar" vermeld....

leuk he? denk je ze te verwennen met wat lekkers krijg je dit: stelletje ondankbare &%$$

hier valt onder dit rijtje trouwens  bijna al het wild: ook van wilde eend en haas is echt het niet de bedoeling dat dat opgegeten wordt ::)
Door Lizzy
#1466613
Ik had fazant karkasjes gekocht, een paar weken geleden. Naaaaah, ze vinden het niet te vreeeeeeeeeeeeten! Ze vonden het zelfs ZO goor dat ze de karkassen niet eens uit hun bak pakje, om het ernaast te smijten, om de rest op te eten. Ik heb ze in de vriezer liggen en ga volgend jaar op zoek naar 'een nieuw baasje' voor de fazant karkasjes.
Door Alba
#1466718
Meestal verdwijnt het hier prima naar binnen hoor! De laatste tijd heeft Alba een hekel aan velletjes&vetjes dus halen we het vel en vet los (los in de bak eet ze het wel ::)) maar dan knaagt ze het zó weg.
Nou moet ik zeggen dat ze veel eet hoor, het enige wat niet gewaardeerd wordt is makreel en sardines (helaas) en wilde eend is ook maar zo-zo.
Door pallas
#1466752
Hier stonden twee honden bij de fazantenboutjes te kokhalzen.
Nu hebben ze ene vrij strenge hondenmoeder, dus een paar dagen achter elkaar hetzelfde op je bordje.
Toen de hondenmoeder bij de 3e keer fazantboutjes opscheppen stond te kokhalzen van de stank , gingen ze húp zo de kwijlende bekkies in >:(


...blijven smeerlappen die honden :P
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door