Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Benjy en Misty
#1464472
Ik ben alvast weer de menu's aan het samenstellen. Mijn oog viel op de Parelhoen van Herby. Kan iemand mij daar meer over vertellen? Hoe zien ze uit? Zijn ze goed bevleesd, zitten er kopjes aan, en zitten er ingewanden in?
Alvast bedankt.
Door Nadia
#1464675
Ik heb ze ook al eens gehad Nicole, ik heb nog wat over van de vorige bestelling. Precies wat mijn voorgangers zeggen..

MAAR ik heb ook hele slechte karkassen erbij gekregen.. zonder, maar dan ook zonder vlees eraan..

Ik geef het bij de pens.. Om een beetje te 'binden'.. Ik dus 2 verschillende kwaliteiten gekregen.. ;)
Door Benjy en Misty
#1465079
[quote="Nadia"]
MAAR ik heb ook hele slechte karkassen erbij gekregen.. zonder, maar dan ook zonder vlees eraan..

[/quote]
Dit weet ik inderdaad nog. Ik dacht alleen dat het om de kwartels ging.  :-[ Heb je toen nog wat kunnen regelen met Herby? Het klinkt niet als de moeite waard om te geven... die van Herby dan.
Door Nadia
#1465893
Nee, ik heb toen helaas niks meer kunnen regelen. Het waren de karkassen die hij op dat moment had.

Kain vind ze wel lekker, dat wel. Wellicht bij de bestelling aangeven dat je alleen GOED bevleesde wilt hebben. Want het is 800 gram. Ik kreeg toen een stuk of 5 6 karkassen in 1 zak om aan de 800 gram te komen. (puur bot dus) maar kan zijn dat ik net pech heb gehad..
Door millyckk
#1467779
Ik zie net dit topic n.a.v. het fazanttopic....: de parelhoenen die ik van Herby al een tijdje heb waren echt goed bevleesd! Bij sommigen zaten de organen er ook nog bij, kan dus erg wisselen!
Gebruikersavatar
Door pike
#1467873
Ik heb tot nu toe altijd mooie parelhoenkarkassen van Herby gehad. Het gewicht wisselt, soms 4 ons maar soms ook 6 of 7 ons per stuk.  :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door