Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door hannabelgje
#1348753
Gisteren heb ik mijn bestelling opgehaald bij lupa. Vanmorgen hebben we de vleesmix compleet van lupa geprobeerd. Zoë vond het heerlijk en heeft alles achter elkaar naar binnen geschrokt. Frank vond het ook erg lekker.
Vanavond stond het weer op het menu, maar nu had Zoë geen zin meer. Ze was wel ook erg moe.
Morgen staat haaksbarf rund op het menu. Ik ben benieuwd. Komend weekend gaan we volledig op de barf.

groetjes van Hanna
Gebruikersavatar
Door czerda
#1459554
was ook van plan de lupa mix te halen ziet het er goed uit? wou de vleesmix  compleet en de pens compleet kopen
Door samantha!
#1461668
[quote="czerda"]
was ook van plan de lupa mix te halen ziet het er goed uit? wou de vleesmix  compleet en de pens compleet kopen
[/quote]

Ik heb hier beide mixen al meerdere keren gehad en het ziet er prima uit en het wordt hier ook heel goed gegeten.
Gebruikersavatar
Door czerda
#1461824
bedankt samantha, voor het antwoord, wil ook die rund zalm mix kopen voor een dag in de week te geven, moet ik er dan iets bij doen aangezien het niet compleet is?
Door samantha!
#1462009
Nee hoor, als je de hele week al compleet geeft kan het zeker geen kwaad om een dagje niet compleet te geven.
Door Lil
#1463127
ik ben heel benieuwd naar deze mixen....
zit er verschil in tussen de lupamix en smuldier? De ingrediëntenlijst vond ik ongeveer hetzelfde namelijk
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door