Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Paul_Barte
#14627
Ja hoor, ze heeft helemaal gelijk  :D :D

Ze moet zelf eens een lekkere harde Liga of beschuit opeten, dat is lekker hard en kraakt als de pest.
DAARNA moet ze eens in de spiegel kijken hoe mooi schoon haar tandjes zijn geworden  :o

Weet ze gelijk waar tandplak vandaan komt  ;D
Gebruikersavatar
Door chooky
#14631
Ik haat dat soort vage argumenten als 'tja iedereen weet dat het tegenwoordig niet verstandig is om vers vlees te geven aan z'n huisdier' of zoiets.
kom es met iets concreets please...
zucht...
maar heb ook erg gelachen om de dierenarts die zegt dat gekookte magere vis niet goed is omdat er zoveel koolhydraten inzitten :o ;D ;D >:( Ik kon mijn oogjes ( :o ) eerst niet geloven, maar heb voor de zekerheid toch even in de nutrient database gekeken ( http://www.nal.usda.gov/fnic/cgi-bin/nut_search.pl ) naar 'whitefish' 'cooked' en kwam uit op 0.0 carbohydrates.
hoe durft zo'n dierenarts >:(
Laatst gewijzigd door chooky op za 18 okt 2003, 00:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Janet
#14632
Ben benieuwd of ze er op reageert. Onlangs was er op hetzelfde prikbord een dergelijke discussie. Degene die het hardst blérde, verscheen zelf niet meer, nadat ik hem heel vriendelijk had gevraagd wat híj dan at (het menselijke equivalent van brokjes: gevriesdroogd survival-spul). En nog wat andere dingen... ;)
Gebruikersavatar
Door chooky
#14634
Nou ze heeft deze keer met duidelijke, serieuze (helaas vaak onjuiste) argumenten gereageerd. Het is zo jammer dat mensen vaak niet de moeite nemen om zelf op onderzoek te gaan en elkaar napraten. het ziet er heel echt en waar uit wat ze zegt, maar ja... als je even verder kijkt klopt er geen hout van.
Ik heb zo goed en kwaad als het ging een antwoord proberen te formuleren. Maar tis al laat he  ;D Wil iemand even nakijken en aanvullen please?? ??  :-*
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door