Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door tigger
#146251
Weet iemand of ze op Terschelling ook kvv verkopen? Via de websites van energique en carnibest weet ik dat die daar niet te krijgen zijn.
Binnenkort gaan we nl 1 week daar op vakantie en aangezien we toch 4 uur reizen, lijkt het me niet handig om 't van thuis mee te nemen. Ik wil Beau absoluut niet op brokken zetten, ook al is het maar voor 1 week. Dus als er geen kvv te koop is, dan heb ik nu ruim de tijd om zelf wat te oefenen met barfen ::).
Door Truus
#146256
Ze hebben daar Rodi. Nu weet ik niet meer precies waar. In ieder geval in West-Terschelling of in Midsland.
Ik heb het daar ook gehaald ;).
Fijne Vakantie!
Door Truus
#146263
Afbeelding

Ik wil nog even zeggen dat ze op Terschelling één dierenzaak hebben, in Midsland, maar daar hebben ze alleen maar brokken dus daar hoef je niet naartoe te gaan.
Door tigger
#146280
[quote="Truus"]
Ze hebben daar Rodi. Nu weet ik niet meer precies waar. In ieder geval in West-Terschelling of in Midsland.
Ik heb het daar ook gehaald ;).
Fijne Vakantie!
[/quote]
Ahh hartstikke fijn! :)
Is Rodi dan 'gewoon' in de supermarkt te verkrijgen? En is het dan rodi-compleet?
Door Truus
#146285
[quote="tigger"]
[quote="Truus"]
Ze hebben daar Rodi. Nu weet ik niet meer precies waar. In ieder geval in West-Terschelling of in Midsland.
Ik heb het daar ook gehaald ;).
Fijne Vakantie!
[/quote]
Ahh hartstikke fijn! :)
Is Rodi dan 'gewoon' in de supermarkt te verkrijgen? En is het dan rodi-compleet?
[/quote]
Ja ze hebben Rodi-Compleet. In west hebben ze een grote supermarkt en in Midsland. Ik ben even kwijt waar ik het kocht dus.....effe een rondje fietsen ;) :D.
Mooi eiland!!!!!!!!
Door Truus
#147489
Hoi , na lang piekeren weet ik nu zeker waar je het kunt halen.
In Formerum hebben ze een supermarkt waar ze Rodi-compleet hebben. Het ligt een plaatsje voorbij Midsland....bij de molen.
Vanaf dat wij het eindelijk gevonden hadden, deden wij daar ook de boodschappen (klantenbinding ;)).
Nergens anders heb ik het kunnen vinden .

Groeten en ik hoop dat ik nog op tijd ben...fijne vakantie !
Laatst gewijzigd door Truus op di 17 aug 2004, 18:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tigger
#147503
[quote="Truus"]
Hoi , na lang piekeren weet ik nu zeker waar je het kunt halen.
In Formerum hebben ze een supermarkt waar ze Rodi-compleet hebben. Het ligt een plaatsje voorbij Midsland....bij de molen.
Vanaf dat wij het eindelijk gevonden hadden, deden wij daar ook de boodschappen (klantenbinding ;)).
Nergens anders heb ik het kunnen vinden .

Groeten en ik hoop dat ik nog op tijd ben...fijne vakantie !
[/quote]
Ik ga pas over een paar weken, maar wilde het nu alvast checken. Dus: hartstikke bedankt! [ook namens Beau ;D]
Door Truus
#147504
[quote="tigger"]
[quote="Truus"]
Hoi , na lang piekeren weet ik nu zeker waar je het kunt halen.
In Formerum hebben ze een supermarkt waar ze Rodi-compleet hebben. Het ligt een plaatsje voorbij Midsland....bij de molen.
Vanaf dat wij het eindelijk gevonden hadden, deden wij daar ook de boodschappen (klantenbinding ;)).
Nergens anders heb ik het kunnen vinden .

Groeten en ik hoop dat ik nog op tijd ben...fijne vakantie !
[/quote]
Ik ga pas over een paar weken, maar wilde het nu alvast checken. Dus: hartstikke bedankt! [ook namens Beau ;D]
[/quote]
Ahhh :D daar ben je....waar zit je op Terschelling?

Het is er prachtig hoor!
Door tigger
#147514
Ahhh :D daar ben je....waar zit je op Terschelling?

Het is er prachtig hoor!
Ik zit in West en ga in oktober heen. Dus maar hopen op een droge herfst.
Door Truus
#147518
tigger schreef: Ik zit in West en ga in oktober heen. Dus maar hopen op een droge herfst.
Neem je de auto mee of vanaf de boot op de fiets?
Wij zijn ook wel in Oktober geweest en dan kan het er nog heel prachtig zijn.
We waren er nu in April...was ook prima!
In September gaan we naar Vlieland.
Door tigger
#147529
Neem je de auto mee of vanaf de boot op de fiets?
Wij zijn ook wel in Oktober geweest en dan kan het er nog heel prachtig zijn.
We waren er nu in April...was ook prima!
In September gaan we naar Vlieland.
We nemen zeker de auto mee. We hebben het vaak zonder auto gedaan en dan huren we fietsen. Maar Beau zijn poten liggen na 2 dagen 'fietsen' helemaal open. Vandaar dat we nu de auto meenemen en dan maar veel strandwandelingen gaan maken. Heb er nu al zin in ;D
Door Truus
#147531
tigger schreef: We nemen zeker de auto mee. We hebben het vaak zonder auto gedaan en dan huren we fietsen. Maar Beau zijn poten liggen na 2 dagen 'fietsen' helemaal open. Vandaar dat we nu de auto meenemen en dan maar veel strandwandelingen gaan maken. Heb er nu al zin in ;D
O.K heel veel plezier. Ze hebben daar wel hondenfietskarren hoor.
Is wel duur he, de overtocht met auto.
Door tigger
#147535
O.K heel veel plezier. Ze hebben daar wel hondenfietskarren hoor.
Is wel duur he, de overtocht met auto.
Als we Beau in zo'n kar doen dan loeit hij het hele eiland bij elkaar ::) [flink protest]. En dan hoor je alle mensen zeggen : "ooooo zielig". En dan gaat ie nog harder ::). Das helaas niet zo'n succes. En de auto meenemen is dan idd een dure oplossing.
Jij ook veel plezier op Vlieland!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door