Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door mrloes
#1461279
hallO

Ik heb Boef vanmorgen een portie haringmix gegeven van All Animal maar hij eet 't niet echt goed op.
De 1e happen gingen nog wel aardig maar toen begon ie te knoeien met z'n eten en liep erbij weg - iets
dat echt zelden voorkomt. Ik heb een beetje yoghurt door de mix gedaan maar Boef trapte er niet in, hij
likte de yoghurt er tussen uit en liep weer weg.
Ik heb nog 2 porties staan dus als iemand tip heeft om de haring lekkerder te maken ... GRAAG!!
Door mrloes
#1461283
Ja, was de 1e keer. Ik had t gewoon eens geprobeerd, zalm lust ie wel en heel graag ook!
Boef eet eigenlijk alles alleen qua vis is ie "kieskeurig": zalmkoppen eet ie niet en sardientjes
is per x verschillend dus daar ben ik ook voorzichtig mee. T is toch jammer om t weg te gooien.
Door Sabine Ooijen
#1461994
Ik heb ze toevallig gisteravond ook voor het eerst de haring van Allanimal gegeven. Maar hier vonden ze het allebei lekker,want ze aten het gewoon in 1 keer op. Zo zie je maar,smaken verschillen. Ik zou inderdaad de pens erdoor proberen.
Door mrloes
#1462014
Vanmorgen heeft ie een portie gehad met pens en wat yoghurt en: alles op!
Heb nu nog 1 portie in de vriezer dus als ik die geef krijgt ie er weer pens &
yoghurt door. In de toekomst bestel ik 't toch maar niet meer.
Zalm lust ie wel.
Door Happy Tail
#1462256
als iets niet zo gewaardeerd wordt dan gaat er pens doorheen of sardientjes uit blik.

hele zalm moeten ze hier allebei niet, maar daarentegen de Haaks BArf zalm gaat erin als koek. en dat is niets meer en niets minder dan gemalen zalm....rare snuiters
Gebruikersavatar
Door choopy
#1462678
[quote="Happy Tail"]

hele zalm moeten ze hier allebei niet, maar daarentegen de Haaks BArf zalm gaat erin als koek. en dat is niets meer en niets minder dan gemalen zalm....rare snuiters
[/quote]


Hier hetzelfde met de zalm. Heel, nee gatsie, maar 2 van de 4 blieven wel de zalmmix van Herby.
Allevier lusten ze ook de All Animal Haring, dat gaat erin als koek.

En ja, inderdaad, smaken verschillen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door