Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door vitess
#1459815
De hond van mijn ouders, een kruising van bijna zestien jaar, is sinds een paar maanden steeds 's nachts aan het piepen en janken. Het beestje begint halverwege de nacht, ze staat op van haar bed en loopt een beetje rond. Dan begint het gepiep en dit gaat over in klagend janken. Het klinkt wat paniekerig. Op het moment dat mijn ouders laten merken dat ze er zijn wordt het stil en gaat ze op haar bed liggen. Dit duurt ongeveer een kwartiertje en dan begint het opnieuw. Inmiddels zijn mijn ouders grote delen van de nacht wakker. Is er iemand die misschien iets weet waardoor deze hond eventueel 's nachts door zou kunnen slapen of heeft dit zodanig met haar leeftijd te maken dat dat 'er gewoon bijhoort?'. Ook overdag heeft de hond grote moeite om alleen te zijn.
#1460051
Ik sluit me bij mijn voorgangers aan, ik zou cholodin gaan geven. Als dat niet voldoende helpt evt aanvullen met bijv. rust compositum.
Stippie krijgt voor het slapen gaan rescue remedy, dat helpt haar goed.
Laatst gewijzigd door Eef+Stippels op ma 22 apr 2013, 09:25, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door