Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Benjy en Misty
#1459922
Laatst hoorde ik van iemand die zalmkoppen had gekocht dat de visboer haar had gezegd dat de koppen moesten worden omgespoeld voordat ze worden gegeven. Klopt dit en waarom is dit dan? :-\
Door Lizzy
#1459926
Ik zou het niet weten. Dat zal ze dan even aan de visboer moeten vragen. Ik doe het ook, even afspoelen. Maar dat is omdat ik ze anders zo smerig glibberig vind. Niet om vast te pakken.
Door Alba
#1460869
Ik heb een vriend die in dierentuinen heeft gewerkt waar hij zelf de prooidieren nog moest villen (in Engeland, denk maar niet dat in Nederland zoiets voorkomt: hier krijgen alle diersoorten waar ook maar enigszins mogelijk brok >:(), dus die doet niet moeilijk over een vissenkop. Hij hakt en zaagt alles, terwijl ik van achter de computer meld hoeveel het moet zijn en in welke diepvriesdoos het moet. Goed verdeeld toch? Niet dat ik moeilijk doe over hakken en zagen maar ik hou graag de touwtjes in handen ;D.
Nee, serieus, ik kan me niet echt voorstellen wat je er af moet spoelen voor je het geeft dus het lijkt me niet een noodzaak.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door