Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Doezengek
#1454549
Ik heb toch maar het kennismakingspakket besteld bij Natudog! Het wordt dinsdag bezorgd dus ben erg benieuwd.
Laat nog wel weten of het iets is voor de liefhebbers die dit misscien ook willen proberen.

Groet....
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1456666
[quote="Rovanna"]
O en wat houdt zo'n kennismakingspakket in?
[/quote]

Pakketje met verschillende smaakjes voer :)  (hoewel een tijdje terug iemand met een proefpakketje brokjes werd opgeknupt...foutje communicatie :biggrin2:)
Gebruikersavatar
Door Doezengek
#1457137
Als het goed is zit hier 4 kg Kipcompleet, 4 kg kip/rund compleet, 4 kg rundcompleet, 1 kg eend compleet en 1 kg lam compleet in het pakket. En dat voor 35 euri aan de deur bezorgd voor 2,50.

Hoop dat het in de smaakvalt bijmn doesjes :)

Groetjes Diana
en de doezenbende
Gebruikersavatar
Door Doezengek
#1458119
Nou de bezorging was alvast top!!! Netjes op tijd , had tussen 14:00 en 15:00 uur afgesproken. Gelijk maar even wat barfprodukten ingekocht, had een paar dingen in de auto. Heb nu de eendcompleet eruit liggen en die krijgen ze dan morgen. Ben echt benieuwd.

Vriendelijke service dus dat is alvast goed bevallen :)
Door mysmoothcollies
#1458424
Ik heb het kennismakingspakket vandaag besteld, morgen komen ze het al brengen, alleen voor 5 euro bezorgkosten omdat ik niet zo dichtbij woon.

Wel gaaf zo snel al! hoop dat het nog in de vriezer past erbij.
Gebruikersavatar
Door Doezengek
#1459035
Nou ik kan vermelden dat de eend erin ging als koek. Wat grover gemalen en het beste te vergelijken met CB. Alleen hoorde ik ze af en toe bij de Natudog een botje wegkauwen en dat is bij CB niet. Dus wat mij betreft bevalt het goed!!
[quote="mysmoothcollies"]
Ik heb het kennismakingspakket vandaag besteld, morgen komen ze het al brengen, alleen voor 5 euro bezorgkosten omdat ik niet zo dichtbij woon.

Wel gaaf zo snel al! hoop dat het nog in de vriezer past erbij.
[/quote]
Ja de service was ik ook zeer over te spreken.....tof he?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door