Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door mini
#1458511
Hoi,

Ik lees zo hier en daar over vis voeren.

Ik heb mijn pupje nu aantal keer zalmkop gegeven en daar is ze uren zoet mee (dat schuift en draait maar in die bak van haar haha. maar als ze eenmaal de bite heeft dan zie je haar genieten dat ding gaat helemaal op, ook de oogjes en tandjes)

Maar lees dat eigenlijk beter was om sardientjes als beginnersvisje te geven (voor zachte graat ed)
moeten die sardientjes gedroogd zijn? ( lees ook veel over gedroogde visjes) of gewone verse sardientjes van bijv de viswinkel (of op de markt als ze dat verkopen). en moeten deze net als zalm eerst 10 dagen ingevroren worden of kan ik die meteen geven?
Door henneke
#1458600
ik geef sardine's gelijk hoor maar dat doe ik met zalmkop ook , je kan sardine's rauw geven maar veel mensen gebruiken ze als beloning en drogen ze daarom .
een maal aan sardine's is voor mij te duur ik kies daarom voor zalmkop  ;)
Door Robert & Mirjan
#1459633
ik geef ze rauw en ik haal wel de ingewanden eruit. Zijn bij de makro maar €3.12 per kilo. Nou zag ik van de week wel spiering liggen die was goedkoper per kilo maar weet eigenlijk niet of dat ook goed is voor een hond.
Door samantha!
#1461134
[quote="henneke"]
ik geef sardine's gelijk hoor maar dat doe ik met zalmkop ook , je kan sardine's rauw geven maar veel mensen gebruiken ze als beloning en drogen ze daarom .
een maal aan sardine's is voor mij te duur ik kies daarom voor zalmkop  ;)
[/quote]
Ben jij dan niet bang voor die parasiet waar wel eens over gesproken wordt?
Door samantha!
#1461135
Ik geef de sardientjes (ik haal ze bij de Makro) ook gewoon rauw.
Ik haal er niks uit/af ze vinden ze heerlijk zo ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door