Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Brammetje
#1456902
Hallo, ik ben Sylvia en morgen haal ik mijn ruwharige dwergteckelpup Bram  :D Ik zou hem graag willen overzetten op KVV maar ik heb net even bij de AH gekeken en daar hebben ze volgens mij alleen maar de 400 (of 500 gr.) verpakkingen. Er bestaan toch ook kleiner verpakte porties? En hoeveel adviseren jullie zo'n klein pupje te geven?
Het is alweer 18 jaar geleden dat ik een hond had. Bij ons thuis kreeg hij altijd 1x per dag eten, ik ken meer mensen die hun hond 1x per dag voeren, maar wat is beter/handiger bij het voeren van KVV?
Zijn er nog andere dingen waar ik op moet letten? Kan ik verschillende smaken geven of in het begin juist liever niet? Na het lezen op dit forum ben ik van plan om hem in 1x over te zetten op KVV maar dan moet ik wel weten welke hoeveelheid per keer en hoe vaak per dag  ;)

Bedankt alvast voor jullie hulp.
#1457162
Gefeliciteerd met je pup en welkom op Barfplaats!

Er zijn ook kleinere verpakkingen, zo hebben Carnibest en Bibi ook 250 gram worsten. En andere merken wellicht ook. Ik zou nog een tijdje meerdere keren per dag voeren omdat het nog een pupje is en hij nu brokken eet.

Verder kun je veel terugvinden hier op het forum. Veel plezier met je pupje :D
Door GoldenCavaliers
#1457368
Energique is verdeeld in handige schijven van 100 gram en ook verkrijgbaar in rondjes van 25 gram.De verpakkingen zijn dacht ik een totaal inhoud van 2500 gram.Zie www.energique.nl  Veel geluk met de pup! :)  Oh ja Energique heeft ook speciaal kvv voor pups,voor info zie de website. ;)
Door Nynke
#1458348
Welkom op BP Sylvia  :) :) 

Heb je Brammetje op kunnen halen?? At hij bij de fokker brokken? Dan heb je wel kans dat hij eerst een beetje diarree krijgt door het overzetten naar kvv, hou daar rekening mee  :)

ik moet meteen aan dat stokoude kinderboek denken van W.G. van der Hulst; "Van Bob en Bep en Brammetje"  :D :D (vooroorlogs ;))
#1458526
Hallo allemaal,

Bedankt voor de info :) Ik heb Bram vandaag idd kunnen ophalen en het is een dappere dodo hoor  :D Hij komt al heel blij op me af gerend als ie me in de smiezen heeft. Hij zoekt me continu op want hij mist z'n broertjes en zusjes nog wel erg natuurlijk. Heb'm vandaag heel even in de bench gehad en huilen dat ie deed  :'( echt zielig, maarja, dan moet je even volhouden tot ie stil is he? Lukte uiteindelijk wel even en toen ben ik snel weer naar'm toe gegaan en heb ik het deurtje opengemaakt (ik heb mezelf overigens uit het zicht gehouden toen hij even alleen moest zijn). Nu heeft ie al 2x in z'n benchje geslapen en hij heeft zelfs al 1x buiten geplast en gepoept  ;) Knappe hond! Ik wil 'm niet steeds op schoot pakken, wel moeilijk met zo'n teckelpupje, maar dat kan gewoon niet altijd dus ook meteen maar geen gewoonte van maken. Nu ligt ie met z'n lijfje over m'n voeten. Het is wel m'n maatje hoor, hij is zó lief  :smitten:

Ik laat 'm eerst hier even z'n draai vinden en misschien dat ik zelfs wacht tot ik hem zindelijk heb en dan ga ik over op KVV, gaat vast goed komen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door