Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door deja
#1456529
Beau is al zeker 2 a 3 maanden aan het verharen zijn hele donsvacht is weg ik ging hem net kammen en dacht dat het nu wel mee zou vallen, maar alleen bij zijn kraag kwam er niet veel meer uit maar op zijn rug vlogen de vlokken weer in het rond.
Hij barft al bijna 10 maanden bij is bijna 22 maanden en heeft nog nooit zo erg verhaard als nu.
Hij heeft vast zijn gebruiksaanwijzing niet gelezen, je doet toch in de winter je jas niet uit.
Deja is trouwens nu begonnen met verharen ook heel erg is ook 10 maanden aan het barfen.
Wie weet hoe dat kan komen?
Door deja
#1456536
Beau is nooit bij Erwin behandeld die is nog jong Deja wel en dat zal ong. 3 maanden geleden zijn maar ik ontdekte gisteren met kammen dat zij ook een heel kussen los liet. was heel verschrikkelijk.
Deja heeft inmiddels 2 maal een behandeling gehad met succes de laatste is ong. 6 a 7 weken geleden.
Laatst gewijzigd door deja op ma 21 dec 2009, 16:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Door *Natasja*
#1456539
Ow sorry, ik dacht dat het om je hond ging die onder behandeling is geweest bij Erwin. Dat kan namelijk een oorzaak zijn, Beau liet destijds ook een pak haren vallen na de behandelingen.
Door tessa
#1456540
Mijn boxer is ook enorm in de verhaar.
Afgelopen week had ik twee goldens in de trimsalon (van twee verschillende baasjes) en die hadden ook een pak loszittend haar niet normaal meer!
Door deja
#1456546
Hij heeft gelukkig niet zo'n harde ondervacht maar zijn haar op zijn rug is echt heel kort zijn kraag kwam niet zoveel meer uit wil dat dan zeggen dat er een eind aan komt.
Door tieneke
#1457326
Hier zijn ze ook nogal in de rui  :-X
Het was ook veels te warm de laatste maanden dus doen ze nu even hun jasje uit....terwijl het gisteren nog -17 was  :-X
Door deja
#1457614
Wat zullen ze het dan koud hebben gehad nou zo koud is het hier niet maar Beau is natuurlijk nog geen 2 jaar dus heeft nog niet zoveel kou mee gemaakt ik denk dat hij er ook geen  last van heeft maar vind het wel vreemd dat hij in de zomer zo'n dikke vacht had en nu haast niets.
Het duurt ook zo lang want hij is al in okt. begonnen en nog kam ik al de donsharen er tussen uit als ik hem kam.
tieneke schreef: Hier zijn ze ook nogal in de rui  :-X
Het was ook veels te warm de laatste maanden dus doen ze nu even hun jasje uit....terwijl het gisteren nog -17 was  :-X
Door Chaos
#1458666
Ik heb gisteren ook een giga pak haar van Truus afgekamd, en ben nog lang niet klaar...
Dami zit ook heel veel los haar op, moet ik nog kammen.
Chaos was ik zo mee klaar. Geen idee waarom die zo anders is.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door