Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Doezengek
#1457131
Ik ben gewoon eens nieuwsgierig hoe jullie op vakantie omgaan met het geven van vers vlees. Wij gaan eigenlijk altijd naar Zeeland omdat je daar nog zonder problemen heerlijk met 4 honden op de camping mag. Nu kan ik daar gelukkig wel aan Smuldier komen maar ik heb ook wel eens iets gezien van NaturesDiet. Dit zou ook vlees zijn maar die is dan houdbaar buiten de diepvries/ijskast. Mijn vraag is dan of dit wel dezelfde voedingswaarde cq eigenschappen heeft als rauw vlees.
Want als ik daar dan wat van zou inslaan zou wel handig zijn. Mijn ijskastje in de caravan is nl niet zo groot(eigenlijk veel te klein)  :)

Groetjes Diana
en de doezenbende
#1457148
Sinds ik vers voer ben ik slechts één keer naar het buitenland op vakantie geweest en toen zijn de Bibi-worsten in de skikoffer op de auto meegegaan. Volslagen illegaal natuurlijk maar iedereen verwacht dat daar ski's in zitten. Hij zat echter helemaal vol voor vier grote honden :D
Door charmed
#1457247
Ik heb een winkel opgezocht in de buurt, en daar overlegd of ik in de loop van de tijd dat ik daar zit zo af en toe wat kom halen, totdat ik alles gehaald heb wat ik besteld heb aan Carnibest. Die van mij mogen geen gluten of granen, dus iets anders voeren kan ik niet dan de KVV van Carnibest ;) En ik mag wat in de vriezer leggen van degene waar ik het huisje van huur ;)
Door anneke62
#1457279
Als wij op vakantie gaan stappen we meestal een weekje over op héél simpel barfen (kippepootjes, vleugeltjes, soepvlees, alles wat afgeprijsd in de super ligt van kip/rund)in plaats van KVV. Het probleem is dat Luca geen orgaan-vlees los eet, alleen maar gemalen en verstopt in de KVV dus helemaal barfen zal nooit met hem lukken, maar een week zonder orgaan in zijn menu is natuurlijk geen probleem. Langer dan een week of naar het buitenland zijn we nog niet met hem geweest, dus daar kan ik niets over zeggen.
Laatst gewijzigd door anneke62 op di 22 dec 2009, 10:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1457376
Waar mensen eten kunnen honden ook eten. Dus vlees van de slager en groenten van de groentenboer. En desnoods met de pot mee. Voor die paar weken maakt het niet uit als het niet compleet is.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door