Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Doezengek
#1455981
Ik heb Dibo wel een aantal keren gegeven. Het is grof gesneden ( dus echte stukken ) maar ze hebben geen compleet versies dus alleen maar enkelvoudig. Mijn honden vinden het wel heerlijk omdat ze er flink op moeten kauwen omdat het zo grof is. Je zult het dan alleen zelf compleet moeten maken door het aan te vullen met vleesbot en orgaanvlees.


Groetjes Diana
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1456058
nah is goed spul hoor niks mis mee.
vooral de lam zijn ze hier dol op, is dan spiervlees en orgaan van de lam....
de pens gesneden vinden ze ook prima te knagen!
dan heb ik het over het diepvries vlees he, niet het blik spul dat geef ik nooit...
Door Lil
#1463130
ik vind het veel te duur, maar wel goed verder.
volgens mij is er wel een compleet van en daar zit heel veel graan in, brrrr....
Door rheawithpixels
#1464008
Ik sluit me aan bij Angelique. Heb het ook ooit een keer gekocht op show en toen stond Rhea ook naar haar bak te staren wat ze hier mee moest  ;D De hond van mijn buurvrouw was er overigens wel erg blij mee. De pensblokjes van Dibo vonden ze wel altijd erg lekker. Maar in de vleesvariant die ik gekocht had, zat veel graan.
Door hannabelgje
#1469438
Het ligt hier ook in de vriezer. De honden vinden het heerlijk. Ik combineer het wel met vleesbot. Er zit volgens mij voornamelijk lamspens in (ik heb altijd de lamsuitvoering).
Ik vind het voor de afwisseling goed spul, maar wel duur inderdaad.

groetjes van Hanna.
Gebruikersavatar
Door pike
#1472700
Ik heb tijdens vakantie afgelopen jaar een zak Dibo konijnevlees gekocht. Eenmaal ontdooid leek het niet op konijn, het rook niet naar konijn, en bevatte veel meer vet dan de paar procentjes die op de zak vermeld stonden.  Het was een vieze weke troep. Ik heb er 1x van gevoerd, de honden hebben het gegeten dat wel. Maar ik heb de rest weggegooid. Dat koop ik dus nooit meer.
Door wendy hostyn
#1491201
[quote="pike"]
Ik heb tijdens vakantie afgelopen jaar een zak Dibo konijnevlees gekocht. Eenmaal ontdooid leek het niet op konijn, het rook niet naar konijn, en bevatte veel meer vet dan de paar procentjes die op de zak vermeld stonden.  Het was een vieze weke troep. Ik heb er 1x van gevoerd, de honden hebben het gegeten dat wel. Maar ik heb de rest weggegooid. Dat koop ik dus nooit meer.
[/quote]

de konijnenversie werd noch door mijn honden, noch door mijn katten lekker bevonden. de hele troep is uiteindelijk in de vuilnisbak beland. de andere versies vinden ze wel ok, maar zoals eerder al aangehaald vind ik het ook veel te duur, zeker als er goedkopere alternatieven zijn
Door rheawithpixels
#1492129
[quote="vanaalst"]
graan?
in die zakken die ik daar vandaan haal zit toch echt geen graan hoor enkel grote stukken vlees..
[/quote]

Ja dat zei de verkoper op de beurs stand ook al. Waren vleesblokjes met allemaal van dat verpulverde graan. Geen flauw idee meer welke variant ik had gekocht. Vond het in ieder geval niet geweldig.
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1492621
[quote="rheawithpixels"]
Ja dat zei de verkoper op de beurs stand ook al. Waren vleesblokjes met allemaal van dat verpulverde graan. Geen flauw idee meer welke variant ik had gekocht. Vond het in ieder geval niet geweldig.
[/quote]

Kan het zijn dat de blikvoeding en de diepvrieszakken hier door elkaar gehaald worden??  :-\
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door