Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door *Evie*
#1452099
Ze heeft kleine bultjes rond dr tepels, het schijnzwangere is net aan het afzakken, tietjes zijn nog niet
volledig weg, maar zag dat er nu harde bultjes komen tussen / naast de tepels. Is dat stuwing?
Hoe krijg je dat weg? Masseren , iets smeren of een anti biotica bij de DA halen??
Wil niet dat het straks gaat ontsteken.
Ik vind ritje DA niet erg, maar liever niet onnodig een prik als er ook andere mogelijkheden zijn.
Maar haar gezondheid gaat voorop. Dit was haar 1e loopsheid dus we zijn nog helemaal "nieuw"
in het loopsheid wereldje  ;)
Door *Evie*
#1454804
Even navraag gedaan bij de DA, ze heeft stuwing, we gaan nu eerst proberen het weg te masseren.
Vanavond lag ze heerlijk op dr rug en ben ik aan het masseren geweest, er kwam uit 2 tepels ineens allemaal melk uit
en de zwelling nam wat af. Morgen weer even verder, ze vond het heerlijk, lag er bij te slapen.

Arme meid, met deze kou op dr tepeltjes worden alle vaten dun en kan de melk niet goed weg.

Mocht het binnen een paar dagen niet beter worden, trekken we weer aan de bel bij de DA.
Door *Evie*
#1455722
Ja dat heb ik ook gedaan en tietjes waren al aardig weggetrokken, maar nu zat er nog wat achter gebleven melk in,
vanavond weer gemasseerd en warme doek op gehad en de restjes dropen eruit.
Nu even afwachten of morgen de harde plekken echt weg zijn. Laat het verder met rust, smeer er even niks op.

Hoop alleen niet dat ik hierdoor het weer op ga wekken
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door