Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Yada
#1454174
Op verzoek van carnibest de inhoud verwijderd.

Dit topic mag van mij gesloten worden.

;D
Laatst gewijzigd door Yada op za 19 dec 2009, 18:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1454319
[quote="Tossi"]
Jammer ik zou het liefst willen weten wat er in zit en/of het gerechtvaardigd is dat CB zoveel duurder is dan smuldier,kivo... :g:
[/quote]

Ga er dan maar uit van niet, want als het blijkbaar zo onspannend is dat "iets wat daarover ging" blijkbaar onder druk van een fabrikant verwijderd moet worden dan koos ik ala minute voor een fabrikant die én een goedkoper produkt levert én een beter distributiekanaal heeft én niet zo heel moeilijk doet over wat er in zijn prakkie zit.
Door Yada
#1454323
[quote="GoldenCavaliers"]
Op verzoek van Carnibest?? :o Waarom mag de samenstelling niet besproken worden? :-\  
[/quote]

Mag best hoor, alleen het werd niet op prijs gestelt dat een persoonlijk mailtje openbaar werd gemaakt.
Dit kan ik niet niet begrijpen : ) maar wel respecteren. En dat heb ik gedaan.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1454336
[quote="Yada"]
Mag best hoor, alleen het werd niet op prijs gestelt dat een persoonlijk mailtje openbaar werd gemaakt.
Dit kan ik niet niet begrijpen : ) maar wel respecteren. En dat heb ik gedaan.
[/quote]

Een 1 op 1 mail openbaar zetten vind ik ook nono, maar vraag en inhoud mag je natuurlijk best bespreken. :)

Maar gezien de ervaringen die ondertussen bekend zijn met deze fabrikant zal het bespreken van de samenstelling weer neit verder gegaan zin dan....owww, we stoppen er zoveel spiervlees  in, dat is het enige wat we willen vertellen, want we zijn zo trots op dat percentage ::)
Door moniqueo
#1454395
[quote="Angelique"]
Ga er dan maar uit van niet, want als het blijkbaar zo onspannend is dat "iets wat daarover ging" blijkbaar onder druk van een fabrikant verwijderd moet worden dan koos ik ala minute voor een fabrikant die én een goedkoper produkt levert én een beter distributiekanaal heeft én niet zo heel moeilijk doet over wat er in zijn prakkie zit.
[/quote]
Doe ik ook en met het geld dat ik uitspaar koop ik wat extra verse dingetjes. :)
[quote="Yada"]
Nee het bleef beperkt tot helemaal niks vanwege het kopieren van de samenstelling. ::)
[/quote]
Heb het mailtje gelezen er stond toch niks bijzonders in? Er stond niks in ;D ;D
Laatst gewijzigd door moniqueo op za 19 dec 2009, 18:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Door rheawithpixels
#1454414
Vreemd verhaal. Waarom zou je bang zijn dat je oooooow zo geheimzinnige samenstelling gekopieerd wordt.  :-X Je kan toch gewoon vertellen wat voor prakkie het is. Ze zijn toch geen brokkenfabrikant  ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1454484
[quote="rheawithpixels"]
Vreemd verhaal. Waarom zou je bang zijn dat je oooooow zo geheimzinnige samenstelling gekopieerd wordt.  :-X Je kan toch gewoon vertellen wat voor prakkie het is. Ze zijn toch geen brokkenfabrikant   ;D ;D ;D
[/quote]

Nee, dat klopt, want die zetten wel op het zakkie wat er in hun meukje zit. :biggrin2:
Door Truus
#1454640
[quote="mini"]
Is carnibest nou een complete voeding of moet je dit toch nog mengen met rijst of macaroni?
[/quote]Geen rijst of macaroni, hebben ze helemaal niet nodig en kan voor jeukprobleempjes zorgen. Carnibest is compleet dus goed zo.
Door rheawithpixels
#1454642
[quote="mini"]
Is carnibest nou een complete voeding of moet je dit toch nog mengen met rijst of macaroni?
[/quote]

Er zit al rijst in, maar daar wordt het niet completer van. Juist de rijst maakt het voor mijn hond niet fijn
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1454653
[quote="mini"]
Is carnibest nou een complete voeding of moet je dit toch nog mengen met rijst of macaroni?
[/quote]

Rijst hoeft er niet in, want de meeste varianten bevatten al rijst.  Een voeding die het predikaat "compleet" op de verpakking mag dragen voldoet aan de wettelijke eisen wat betreft de aanwezige nutriënten en hoeft derhalve niet aangevuld te worden.
Met de kanttekening dat de controle hierop ongeveer nihil is.
Aanvullen mag wel natuurlijk, maar dan graag met biologisch verantwoorde hapjes zoals vlees, ei, visje enz. Geen granen in ieder geval.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door