Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Joke I
#1452291
Ik heb even een vraag voor een kennisje van mij.
Zij heeft een smoushondje van nu 13-14 weken oud. het arme beestje heeft afgelopen week in de kliniek, twee dagen doorgebracht omdat hij 6 aanvallen op 1 avond heeft gehad.
Hoe het nu verder is etc. weet ik niet, maar kan je hier iets aan ondersteuning doen, door hem vers te gaan voeren?
Gebruikersavatar
Door Joke I
#1452793
het hondje is nu onder behandeling bij " de Tweede lijn".
Inmiddels heb ik begrepen dat het beestje hersenbeschadiging opgelopen heeft.
Ik moet er niet aan denken zeg!
Zou dit nog kunnen herstellen?????
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1453898
Joke I schreef: het hondje is nu onder behandeling bij " de Tweede lijn".
Inmiddels heb ik begrepen dat het beestje hersenbeschadiging opgelopen heeft.
Ik moet er niet aan denken zeg!
Zou dit nog kunnen herstellen?????
:-\ :-\ Daar zou ik niet op rekenen.
Gebruikersavatar
Door Joke I
#1454036
Ik kreeg gisteravond laat bericht dat ze besloten hebben het hondje in te laten slapen.
13 weken.....vreselijk, maar het arme beestje had duidelijk geen mooie toekomst.  :'( :'(
Door Truus
#1454196
Joke I schreef: Ik kreeg gisteravond laat bericht dat ze besloten hebben het hondje in te laten slapen.
13 weken.....vreselijk, maar het arme beestje had duidelijk geen mooie toekomst.  :'( :'(
Wat verschrikkelijk :'( :'(, zo jong nog.
Gebruikersavatar
Door Joke I
#1454199
Ja triest, maar voor het beestje wel het beste. Maar het verdriet is groot als je heel lang op een pupje gewacht hebt en dit overkomt je
Door Truus
#1454200
Joke I schreef: Ja triest, maar voor het beestje wel het beste. Maar het verdriet is groot als je heel lang op een pupje gewacht hebt en dit overkomt je
Ja triest, je gaat je vreselijk hechten aan een pupje :(, ik vraag me af...had het pupje al een hersenbeschadiging vanaf de geboorte of is dit gekomen van de epileptie :-\..
Door 202Spots
#1454204
Joke I schreef: Ik kreeg gisteravond laat bericht dat ze besloten hebben het hondje in te laten slapen.
13 weken.....vreselijk, maar het arme beestje had duidelijk geen mooie toekomst.  :'( :'(
Kan ik echt helemaal begrijpen...wanneer de eerste begin voor dit puppertje al zo moeilijk is geweest,
dan hebben ze 'm 'n hoop ellende bespaard..
Door 202Spots
#1454205
Truus schreef: Ja triest, je gaat je vreselijk hechten aan een pupje :(, ik vraag me af...had het pupje al een hersenbeschadiging vanaf de geboorte of is dit gekomen van de epileptie :-\..
Ik raad er maar na hoor..maar de seizure kunnen ook gevolg zijn van verkeerde bedrading in de hersenen,
en de seizures kunnen dan ook meer schade aan de hersenen doen...
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1454322
Joke I schreef: Ik kreeg gisteravond laat bericht dat ze besloten hebben het hondje in te laten slapen.
13 weken.....vreselijk, maar het arme beestje had duidelijk geen mooie toekomst.  :'( :'(
Ja triest :'( maar ik denk ook het enige juiste besluit. Een pup die al zo heftig begint met aanvallen daar zie ik geen vrolijke toekomst voor.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door