Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1452271
:'( :'(
Wij hebben vandaag met veel verdriet onze Duitse herderpup van bijna een half jaar in moeten laten slapen...
Het leek zo goed te gaan met Diesel maar gisteren aan het einde van de middag gilde hij het ineens uit van de pijn, hij liep gewoon op het gazon bij ons.
Wij gelijk naar de da foto laten maken, ohhh je snap het niet hoe het gebeurd is, maar hij had ineens zijn linker bovenbeen ernstig gebroken.
Gelijk naar de kliniek gereden en die hebben van hem een scan en foto,s genomen maar zijn bod was zo dun daar dat het spontaan is gebroken en helaas konden ze niets meer voor onze lieverd doen.
Je denkt het gaat weer goed hij eet en drinkt weer je ziet hem goed opknappen gebeurd er dit...
De arts in de kliniek vertelde dat er meerdere botten in zijn skelet vlekken vertoonde wat ze ook niet vertrouwde en dan is er nog één optie waar je eigenlijk niet aan wil denken, maar helaas wel de werkelijkheid is.
Wij hebben natuurlijk veel vragen had ik maar dit had ik maar dat...
Maar de arts vertelde ons ook was het niet gisteren gebeurd dan was het wel vandaag gebeurd zo dun was het bot daar.
Ja is het door zijn ziekte gebeurd (zie forum: Diesel blijft sloom en lusteloos)of heeft hij dit al vanaf zijn geboorte...
Het blijft gissen, de arts in de kliniek heeft dit ook nog nooit zo gezien en meegemaakt.
Maar wij gaan ons ventje geweldig missen...
Maar wij hebben echt alles wat we doen konden aan hem gegeven en dat troost ons.
#1452409
Wat vreselijk als je zo vroeg al afscheid moet nemen  :'(. Ik was eerder juist zo blij te lezen dat het met hem de goede kant op leek te gaan. Heel veel sterkte met dit verlies! Lieve Diesel rust zacht.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door