Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1448856
Duscha heeft een lichte verhoging in haar nierwaardes. Morgen moeten we urine brengen om te laten onderzoeken. Nu zei iemand in de bar dat je een lichte verhoging kan hebben door vers te voeren. Kan iemand hier wat meer over zeggen?! Dan weet ik ook wat ik morgen tegen de da moet zeggen  ;)
Ik weet helaas geen waardes maar die heb ik morgen neem ik aan wel!
Laatst gewijzigd door MarijeEnBoomer op vr 22 jan 2010, 17:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Borke
#1449245
Nee, volgens mij hebben Tannetje en mogelijk ook Lizzy daar in het verleden wel eens iets over gezegd, heb je de zoekfunctie al gebruikt?
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1449859
Ze heeft struviet in dr urine. Dus we kregen een antibiotica kuur mee.De creatine waarde was 105.
Nu moet ze 10 dagen antibiotica slikken en dan moeten we weer urine brengen om te kijken of het weg is.
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1450436
Lizzy schreef: Aha, blaasontsteking dus. Beterschap voor haar!
vermoedelijk al een tijdje... maarja ze had geen klachten qua plassen dus nooit hieraan gedacht  :-\
Door Lizzy
#1451587
MarijeEnBoomer schreef: vermoedelijk al een tijdje... maarja ze had geen klachten qua plassen dus nooit hieraan gedacht  :-\
Nee, dat kan ik me voorstellen. Je denkt daar pas aan als je hond zit te persen of heeeel vaak kleine plasjes moet....
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door