Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door toscak
#1448931
Bob heeft vandaag al 6 keer gepoept!! Mooie drollen dat wel. En behoorlijk aan de maat. Normaal poept hij 1, max 2 keer per dag.

Ik maak me absoluut geen zorgen hoor, maar herkennen jullie dit? Dat ze veel poepen na Boekmaag?

Hij heeft gisteren alleen Boekmaag gehad (voor de eerste keer).
Gebruikersavatar
Door *Nikki*
#1448990
Ik kan je ook niet helpen want geef geen boekmaag.

Wat me wel opvalt is dat ik heel veel lees over en veel hoor over dat honden op rauw minder ontlasting hebben. Ja de drollen zijn mooier en zekers kleiner maar mijn barrels zitten nu een jaar op rauw en elke keer dat ze naar buiten gaan poepen ze. Is het 3x per dag dan doen ze het 3x. Maar is het 6x per dag dan doen ze het ook 6x.
Door *wendy*
#1449424
*Nikki* schreef: Wat me wel opvalt is dat ik heel veel lees over en veel hoor over dat honden op rauw minder ontlasting hebben. Ja de drollen zijn mooier en zekers kleiner maar mijn barrels zitten nu een jaar op rauw en elke keer dat ze naar buiten gaan poepen ze. Is het 3x per dag dan doen ze het 3x. Maar is het 6x per dag dan doen ze het ook 6x.
Yoda poept op vers ook meer dan op brokken. De meiden niet. Snap het ook niet maar het zij zo.
Gebruikersavatar
Door pike
#1450720
Boekmaag heb ik geen ervaring mee. En wat het verschil tussen de hoeveelheid en aantal keren poepen betreft kan ik alleen naar Pike kijken, want die heb ik ook op brokken meegemaakt. OP brokken poepte hij minstens 5x per dag enorme drollen, tijdens elke wandeling of uitje moest hij wel drukken. Nu poept hij uitsluitend tijdens de ochtendwandeling, ongeacht het soort eten dat hij heeft gehad: 2x enkele keuteltjes, en vaak aan het eind van de wandeling nog 1x een rietmetgrasdrol, al dan niet met kippetenen  :biggrin2:
De andere twee poepen ook tijdens de ochtendwandeling 2x, en tijdens de avondwandeling soms wel, soms  niet nog een keertje.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door