Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Femke
#1449
Hoihoi,

Vanmorgen wilde ik de honden fruit geven dus ik had watermeloen, appel, sinaasappel en banaan in stukkies gesneden (fruit doe ik meestal niet in de keukenmachine). Bowie begon direct te eten maar Sunday likte een paar keer aan de sinaasappel en ging mij toen heel ongelukkig aan zitten te kijken. Nu weet ik dat hij sinaasappel gauw te zuur vindt (hij trekt zelfs zijn neus op voor aardbeien).

Ik heb dus zijn voerbak weggehaald, de hele boel toch maar in de keukenmachine gegooid en bij dit zwikkie een scheut joghurt en een lepel honing gedaan, het kon zo uit een smoothybar komen. Toen lustte hij het wel.

Is dit eigenlijk wel goed, als ontbijt? Hij dronk het a.h.w. meer op dan dat hij at, of maakt dat helemaal niks uit?

En die pitjes van de watermloen, zijn die eigenlijk schadelijk? Ik heb nu het grootste gedeelte eruit zitten te peuren maar moet dat eigenlijk wel??
Door Janet
#1450
Mwah, kan geen kwaad volgens mij. Ik geef ook wel eens een flinke lepel yoghurt door de g/f mix. En de pitjes van watermeloen peuter ik d'r niet uit. Die poept ze vanzelf wel weer uit.
Door Lizzy
#1453
Hoi Femke, ik zou dit zelf niet iedere dag geven, maar verder klinkt het heerlijk! Maak je om die watermeloen pitten maar niet druk hoor, die poepen ze heel weer uit!
Groetjes, Lizzy
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door