Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Kiba
#1449770
Hoi allemaal,

Even een kort vraagje. Hond heeft gister niet gegeten (kwam niet goed uit), zondag dus voor het laatst. Toen heeft hij paard, groentemix en een eitje gehad. Nu heeft ie om 12 uur zo'n 600 gr haaskarkas gegeten. Normaal eet hij een kilo per dag, maar ik geef het vandaag even in 2 keer.
Maar nu, hij laat scheten! Nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu het is hier (op m'n werk  :-[) niet meer te harden!
Hoe kan dat???
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#1449809
Hahaha, hier gaan ze met name van geit(enribben) ongelooflijk ruften... :-X
Ik heb het maar als "hoort erbij" aangenomen.
Door Kiba
#1449818
Nou, dat ei was zondag... Dus dat is al wel even geleden. Maar ik dacht dat het misschien kwam omdat ie gister dus niets gegeten heeft?
Door diliana
#1449840
leuk filmpje  :2funny:

ik moet zeggen dat sinds mijn honden barfen ze ook niet meer zo stinken ze laten dan ook haast geen winden meer.  hun ontlasting vind ik nagenoeg geurloos.
toen ze brokken aten stonken ze altijd en ook hun ontlasting was heel veel en stonk behoorlijk (als je er 10 min later langs liep wist je gelijk dat ze daar hadden zitten poepen)
Door Linda & Kay
#1449909
Wat apart dat dat zo verschilt he... Kay z'n scheten stinken enorm en z'n poep net zo erg!
Maar het zou best kunnen hoor... Geit krijgt tie regelmatig, konijn ook. En eitjes ook met regelmaat..
Dacht dat het een goed menu was. Dat zal het ook wel zijn, maar niet voor de poepies!  :D
Door Staftime
#1450107
Tanna schreef: Sinds onze hond barft laat ze juist nooit meer winden, ook niet als ze ei of geit heeft gegeten.
Hier idem
Door Happy Tail
#1450126
hier zijn geitenribben de veroorzakers voor een geur oorlog en ook een spruitje die per ongeluk verkeerd terecht kwam ;D
voor de rest niets dat zorgt voor geur overlast. kan zijn dat de darmen weer even op gang moeten komen? virusje?
Gebruikersavatar
Door nova
#1450128
oww, scheten, komt me bekend voor.
Niet vaak maar wel vreseluk  :o  Geef maar eens rauwe zuurkol,  en dan de hond naast je in de buurt hebben  ::)......... :o
Door Ulrike
#1450943
Hier hebben ze nooit brokken gegeten dus ik kan het niet vergelijken. Poepen doen ze zo'n 2 of 3 keer per dag, meestal nagenoeg geurloos. Daya laat af en toe een wind en dat merk je dan ook  :P. Mijn vriend zei laatst heel droog 'Maar het is toch ook een windhond  ::);D ;D. Nu snap ik even niet meer waarom ik ook al weer een windhondliefhebber ben  ;D ;D.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door