Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door diliana
#1448631
Iëgo heeft wat problemen met eend. eerst moest hij heel erg wennen aan eendenlever,maar aangezien ik dat met groente mix was hij daar redelijk snel aan gewend.
eenden ruggen gingen ook al niet zo heel vlot, maar gisteren toen ik hem een eenden karkas gaf tilde hij zijn neus er voor op van bah.
item van mij vind het wel heerlijk en vreet bijwijze van spreeke zijn pootjes er bij op.
nu is mijn vraag of er meer honden problemen met eend hebben en moet ik het gewoon nog een keer blijven proberen te geven of is het zo dat als ze dat niet lusten dat ze het nooit gaan eten
Gebruikersavatar
Door Billie
#1448642
Twee van de drie hier lusten geen eend, nummer drie eet het alleen kort gebraden in de room boter; die eet dus iets anders.  ;D
Door Bosliefje
#1448653
Eend in roomboter gebakken?? Daarvoor kom ik meteen naar Londen gevlogen?  ;D
Gebruikersavatar
Door Billie
#1448658
Ja zou ik ook doen, is heerlijk en daarom eet madam het.
Gebruikersavatar
Door Billie
#1448730
Toch die boter dan.
Wild of tam maakt mevrouw niet uit; niet de boter gezien? dan is het geen eten  >:(
Door Veerle-scrappyToo
#1448920
Ons Nena heeft 6 wkeen op eend gezeten ( KVV en rauw) om te kijken of ze allergisch reageert op iets in haar voeding en zij smakt haar pot ook gewoon mee op.  Maar tot nu toe nog niets gevonden wat ze niet op eet  ;D of toch, banaan en mandarijn...
Door Xada
#1449062
Hier eten ze allemaal eend. Geen problemen
In het verleden wouden de honden hier geen vis eten, maar de laatste tijd aten ze dat ook goed. Dus het is niet zo dat eens niet eten, altijd niet eten betekent. Mijn honden krijgen nu geen verse vis meer omdat enkelen gingen overgeven of in de diarree gingen.
Door rheawithpixels
#1449197
Vandaag hebben ze voor het eerst wilde eend gehad....even snuffen...dit is nieuw, wat gek...maar daarna beiden opgegeten.
Door dogsunlimited
#1449264
Mijn honden hebben gisteren weer wilde eend in de veren gehad. Ze zijn er sinds een jaar of 2 ineens dol op. Daarvoor moesten ze de organen er absoluut niet van. Tam eend vinden ze zowieso erg lekker.
Door bulldelicious
#1449314
ik heb net in Makro 15 wilde eenden gekocht, snelverkoop dus aan 50%, ik dacht daar kan ik onze bullen wel mee plezieren...kwam ik thuis en gaf ik hen allen eend en maar 2 van de 4 lusten het  :( dus zullen de andere twee een keertje meer eend moeten eten  ;)
Door lianneke
#1449464
Onze honden hebben zondag voor het eest wilde eendkarkas gegeten. s,Nachts hebben ze allebei alles uitgespuugd. Een vreselijke stank.
Ik denk zelf dat ik ze teveel ineens gegeven heb. Volgende keer probeer ik het met wat minder maar even maar niet.
Lianne
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door