Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door sylvia
#14486
getver kom ik vanmorgen nietsvermoedend uit bed.....ligt mijn hele tuin onder de veren :o ik dacht al aan het kleurtje te zien dat het van onze vaste bezoeker de turkse tortel zou kunnen zijn,.......en ja hoor.
Om het drama kompleet te maken komt kleintje achter mij aan de tuin in lopen die al twee jaar (haar halve leven dus) dikke dollie de duif (pluk van de petteflet)in deze duifjes herkent en ze dus ook als haar duifjes beschouwt :-/ dikke dollie leefde nog maar was geplukt en zwaar gewond en fladderde nog in de rond tijger en bridget hadden het er knap druk mee :-/ Ik bedacht nog om hem in het konijnen hok te zetten maar hij was te zwaar beschadigt en ik ben bang dat ik hem/haar dan een heel langzame dood zou bezorgen.Nu is ze dus dood geheel kaal vreten ze de duif niet op ,tijger komt binnen zijn bakje carnibest leeg eten ,en bridget doet er alleen maar mee heen en weer lopen..getver.
Daar wordt ik dus helemaal beroerd van wel vangen en ellendig lang mee spelen en dan nog niet eens opvreten >:( >:( >:( En arme kleintje is ook nog helemaal overstuur :'( :'( :'( en ook nog bezorgd of de man van dikke dollie nu wel genoeg voer kan vinden voor de kindertjes, zo als alleenstaande vader !
Nou jullie kunnen er niks mee ,maar ik wilde dit ff kwijt....zucht op dit moment heb ik niet van die warme gevoelens voor deze twee moordenaars :-/
Laatst gewijzigd door sylvia op wo 06 aug 2003, 09:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sylvia
#14488
Jaaaaaaaaaa.....dat doen ze ;D ;D ;D ;)
bedankt voor de schouder Barte ;D ;D ;D
Door Angelique
#14489
Moet je maar brave schapenherdertjes houden i.p.v.die woeste jachthonden ;)
Wel sneu voor kleintje :(
getver kom ik vanmorgen nietsvermoedend uit bed.....ligt mijn hele tuin onder de veren :o ik dacht al aan het kleurtje te zien dat het van onze vaste bezoeker de turkse tortel zou kunnen zijn,.......en ja hoor.
Om het drama kompleet te maken komt kleintje achter mij aan de tuin in lopen die al twee jaar (haar halve leven dus) dikke dollie de duif (pluk van de petteflet)in deze duifjes herkent en ze dus ook als haar duifjes beschouwt :-/ dikke dollie leefde nog maar was geplukt en zwaar gewond en fladderde nog in de rond tijger en bridget hadden het er knap druk mee :-/ Ik bedacht nog om hem in het konijnen hok te zetten maar hij was te zwaar beschadigt en ik ben bang dat ik hem/haar dan een heel langzame dood zou bezorgen.Nu is ze dus dood geheel kaal vreten ze de duif niet op ,tijger komt binnen zijn bakje carnibest leeg eten ,en bridget doet er alleen maar mee heen en weer lopen..getver.
Daar wordt ik dus helemaal beroerd van wel vangen en ellendig lang mee spelen en dan nog niet eens opvreten >:( >:( >:( En arme kleintje is ook nog helemaal overstuur :'( :'( :'( en ook nog bezorgd of de man van dikke dollie nu wel genoeg voer kan vinden voor de kindertjes, zo als alleenstaande vader !
Nou jullie kunnen er niks mee ,maar ik wilde dit ff kwijt....zucht op dit moment heb ik niet van die warme gevoelens voor deze twee moordenaars :-/
Door Paul_Barte
#14490
Moet je maar brave schapenherdertjes houden i.p.v.die woeste jachthonden ;)
Wel sneu voor kleintje :(
;D ;D ;D ;D :P :P
Door sylvia
#14491
Moet je maar brave schapenherdertjes houden i.p.v.die woeste jachthonden ;)
Wel sneu voor kleintje :(
ja en geen kat want die heeft em gevangen,bridget heeft em ff van tijger overgenomen :-/ ja voor kleintje is het een echt drama die zit er echt me of die papa duif nu wel eten genoeg kan zoeken en dollie was haar allerliefste duif......op mijn mischien was het een duif die op visite was (je moet wat hé) werd ik aangekeken of ik niet geheel spoorde...nee dit was de enige echte dolly,ze herkent toch zeker d'r eigen duif wel.....ja life sucks zeker voor dolly :-/
Door Jolly
#14492
achguttie arme kleintje dat jij zulke moordenaars hebt zeg Syl had ik niet verwacht , slecht opgevoed bah  ;D  :P
Door Angelique
#14493
Ik weet zeker dat die kat dat onder aanmoediging van de amerikanen heeft gedaan. Verder is het zo'n braaf poesje. ;D

ja en geen kat want die heeft em gevangen,bridget heeft em ff van tijger overgenomen :-/ ja voor kleintje is het een echt drama die zit er echt me of die papa duif nu wel eten genoeg kan zoeken en dollie was haar allerliefste duif......op mijn mischien was het een duif die op visite was (je moet wat hé) werd ik aangekeken of ik niet geheel spoorde...nee dit was de enige echte dolly,ze herkent toch zeker d'r eigen duif wel.....ja life sucks zeker voor dolly :-/
Door Nelly
#14494
Vroegah... ;D ;), toen ik nog alleen herders en newfounlanders had, liep bij mij in de achtertuin alles door elkaar, eenden, kippen geiten, schapen , zelfs een pony, en uiteraard de honden. En toen kreeg ik Cavalier King Charles Spaniels! Een schoothondje zou  je zeggen, nou vergeet het maar! In no time hadden ze m'n (loslopende) kippen opgevreten, m'n eenden weggejaagd, en de geiten, hoewel niet voor een kleintje vervaart, hadden ook geen rust meer. De schapen en de pony had ik inmiddels al elders ondergebracht. En dan zijn er nog mensen die denken dat herders gevaarlijk zijn voor vee enzo... Het enige wat m'n herders destijds deden was wat ze moesten doen, nl. zorgen dat al het vee 's avonds naar binnen ging in stal en schuur e.d. Nooit hebben ze een kip, eend, geit of wat dan ook, naar het leven gestaan. Voor hun was het gewoon, die horen erbij en daar moeten wij voor zorgen en op passen. Maar die spaniels :-X
Door Nelly
#14495
Natuurlijk heeft dit verhaal nix met jouw duif te maken, Sylvia, maar moest het toch ff kwijt. En ik vind het echt sneu voor jouw kleintje dat ze nu haar duif-vriendinnetje kwijt is, maar zo is het leven!
Door SHIVA
#14496
hoi sylvia wat rot voor je kleintje
Door SHIVA
#14497
hoi sylvia wat rot voor je kleintje
ging even iets mis
de warmte sylvia wat een schitterende katten heb jij
ik heb zelf 2huis tuin en keuken katten en krijg iedere ochtend wel een lekkere kikker van ze of een ander kadotje
mijn meissie kan er nog steeds niet tegen en die wordt 18
ben ook blij met de kids voor animals bij ons om de hoek
gaan heel wat beestjes naartoe
gr shiva
Door sylvia
#14498
En toen kreeg ik Cavalier King Charles Spaniels! Een schoothondje zou je zeggen, nou vergeet het maar! In no time hadden ze m'n (loslopende) kippen opgevreten, m'n eenden weggejaagd, en de geiten, hoewel niet voor een kleintje vervaart, hadden ook geen rust meer. De schapen en de pony had ik inmiddels al elders ondergebracht.
Weet je wel zeker dat het een cavaliertje was Nelly,zo'n klein ding uit de gezelschapshonden groep ;D
Bij mijn andere meiden kunnen vogels ongestoord in en uitvliegen hebben ze niks mee,Bunnie komt alleen in killer instinct bij konijn of cavia,die ze anders dan die twee barbaren met de duif in één keer in een split-second de nek breekt,ook niet leuk als het je konijn of cafie betreft maar ze hebben niet geleden,die hebben geen benul gehad van wat er ging gebeuren.En dan hebben we Eden die kan met alles vind alles geweldig,helpt het vrouwtje het konijn vangen door er haar neus op te duwen als er na lang achter konijn aan rennen eindelijk gevraagd wordt EDEN help es ff,ga nijn is pakken.Op dit moment hebben we geen konijn meer maar wel een hok vol cafies en daar kan ze zo tussen bridget ook Bunny zou er ook zo graag eens bij willen maar dan om te zorgen dat ze voortaan gewoon op dezelfde plaats blijven liggen. ;) :-/ ;D
Door Nelly
#14499
En of ik zeker weet dat het Cavaliertjes waren! Flikkertjes waren het! Tja Pim F. hondjes hè ;D. Nu weet ik van m'n vriendin, die er nog eentje heeft, en er tot vorig jaar nog mee heeft gefokt, dat het nu idd. nog maar schoothondjes zijn, maar toen ik ze had was dat wel anders! Ze zagen er toen weliswaar net zo lief en onschuldig uit als nu, maar er zat nog flink wat jacht in!
Daarom vond ik ze toen ook leuk, het waren nog echte hondjes! Nu zijn ze tot een soort van levende decoraries verworden, afschuwelijk vind ik dat! >:(
Door sylvia
#14500
maar ehhh cavaliertjes zijn altijd schoothondjes geweest geen jacht hondjes ???
Gebruik Gezelschapshond, heel letterlijk ook. Het alleen-zijn moet vroeg geleerd worden, om later problemen te voorkomen.
Laatst gewijzigd door sylvia op zo 10 aug 2003, 01:47, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door