Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#1447126
Elvis is met 2 dgn al aardig aan het opdrogen dus ik denk dat ie allergisch is voor kip.  :o
Hij is 5 mnd hoe komt ie nou aan een kipallergie? De rest van het nest heeft het niet zover ik weet, zn zus niet die zie ik nog wel bij de fokker.

Ik was erg tevreden over carnivoer maar aangezien zij door alle smaken kipbot toevoegen kan dat dus niet meer. Heb nu op de valreep 3 kg farmfood fresh (ja, weet het heb al eea gelezen ;-) kunnen krijgen voor het weekend en maandag nog 10 kg via de DSZ hun groothandel. Duur, havermout en poeder ipv bot maar ik moet nu beslissen wat ik op langer termijn ga geven en zie door de bomen het bos niet meer...  :-[

Met mijn ouwetjes was ik erg tevreden over haaksbarf maar de levering was soms zo dramatisch dat ik wel een maand of langer moest wachten, zeker als het eend of konijn was... Dit was van de zomer nog steeds zo.
Prettig vond ik dat iedere smaak zn eigen bot en eigen organen bevat, is er inmiddels nog een merk die dit doet?

Naturis is goedkoper maar heeft aardig wat toevoegingen en ruikt anders, elvis at het niet goed / met minder smaak.

De toypoedel van mn moeder krijgt energique 25 gram blokjes maar dat vind elvis te min, er komt geen bloed uit  ;D

Zo zie je, ik ben al aardig bekend maar zit nu met mn handen in het haar...
#1447187
tja eigenlijk heb je op het moment echt alleen Haaks die het op deze manier doet, dus lijkt het mij dan een logische stap om dan te gaan barfen. Dan weet je namelijk zeker wat je geeft.
Naturis is ook bezig met 100 % smaken, maar daarvan moet je dan ook weer voldoende variatie kunnen voeren; dus daarmee kom je er eigenlijk ook niet.
#1448386
[quote="yuki11"]
Haaksbarf heeft dus ook nog 6 varianten voor je: paard, geit, eend, zalm, konijn, lam. Dat is dus alleen 1 diersoort, met gemalen bot en zonder verdere toevoegingen (behalve groentemix).
[/quote]
Klopt, ben ik ook erg tevreden over geweest over Haaksbarf met mijn ouwetjes.
Ben alleen de ongelooflijk onregelmatige leveringen, slechte voorraden ect zat...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door