Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1446828
Rosie heeft een ritssluiting in dr buik en we hadden zalf (clindacutin) meegekregen omdat het geirriteerd was.
Nu wilde ik er wat zalf opsmeren en zag ik dat ze er minimaal 2 hechtingen uit heeft gehaald :-\
Wat moet ik doen?! Het bloed niet en ziet er niet rood uit. Heb wat zalf erop gesmeerd.
Moet ik verder nog wat doen of maandag de da afwachten?!
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1446863
De antiobiotica pillen en de zalf zijn gedateerd op 8-12 dus afgelopen dinsdag. De woensdag daarvoor is ze geopereerd en daarna is de wond dus kennelijk gaan ontsteken zodat ze deze zalf en de pillen nodig had...
Het ziet er wel een beetje open uit.. Alsof het een wondje is die binnen al wel dicht is maar de randen zijn nog niet naar elkaar toe... Snap je?!
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1446874
10 dagen geleden dus geopereerd? Dan moet de wond al dicht zitten, als ze er niet aan zit.
Aangezien er nog hechtingen in zitten, zou ik me geen zorgen maken, ik denk niet dat de wond open zal springen.
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1446878
Okay  :)
Dank je wel voor de geruststelling!!!
Maandag vragen we aan onze da wanneer hij denkt/vind dat ze eruit moeten.
De oude eigenaar had ze er gister uit willen laten halen maar de da had gezegd dat dat pas donderdag mocht. Maar ze had het er ook over dat ze er maandag uit mochten ??? Beetje raar en wazig verhaal dus :-\
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1446895
MarijeEnBoomer schreef: Okay  :)
Dank je wel voor de geruststelling!!!
Maandag vragen we aan onze da wanneer hij denkt/vind dat ze eruit moeten.
De oude eigenaar had ze er gister uit willen laten halen maar de da had gezegd dat dat pas donderdag mocht. Maar ze had het er ook over dat ze er maandag uit mochten ??? Beetje raar en wazig verhaal dus :-\
8-10 dagen is de tijd die er voor staat.
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1446904
In dr nek ziet het er ook heel rustig uit dus ik neem aan dat die er maandag uit kunnen. Buik lijkt een beetje vochtig maar verder rustig.
Door Borke
#1446958
Ik zou wel even in de gaten houden of ze er niet te veel aan zit te likken/bijten.
Als dat wel het geval is, dan zou ik even een kap halen bij de DA morgen bij de praktijk die de weekend waarneming doet.
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1446960
Heb een kap liggen maar omdat ze ook hechtingen in dr nek heeft wil ik hem liever niet om doen.
Ze zit er nu al die tijd dat ze hier is ook nog niet aan  :)
Door Truus
#1447210
MarijeEnBoomer schreef: Heb een kap liggen maar omdat ze ook hechtingen in dr nek heeft wil ik hem liever niet om doen.
Ze zit er nu al die tijd dat ze hier is ook nog niet aan  :)
Ik had dit met ook een operatiewond in de nek:
Afbeelding
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door