Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Doezengek
#1445403
Hallo,

ik zal mij eerst maar eens voorstellen. Ik heet Diana en ben helemaal doezengek!! Ik heb zelf 4 schapendoezen die sinds kort volledig op KVV staan met 1 dag in de week barf. Ik heb met mijn vorige honden al eens mogen KVVen en dat beviel mij goed maar mijn honden nog beter!
Eigenlijk ben ik door onze jongste aanwinst weer overgegaan op vlees omdat hij zonder verklaarbare reden zichzelf helemaal gek krabte. En ik merk nu na een aantal weken al een hele duidelijke verandering.
Ik geef ze merendeelsSmuldier en wissel ook wel eens af met anderemerken KVV.

Nu komt mijn vraag. Omdat Smuldier niet zoveel complete versies heeft en bijv Carnibest erg duur is zag ik op het internet Natudog. Die hadden nu een kennismakingspakket voor 35,- en komen ook nog eens in het zuiden des lands bezorgen. Maar heeft hier iemand ervaring met dit merk en wordt dit ook goed gegeten door de honden?
Ben benieuwd naar jullie reacties......
Door shaktipuck
#1446992
ik heb het geprobeerd en mijn hond eet het.. Hij vond alleen de eend niet zo lekker. Het is een moeilijke eter, dus ik wissel weleens van merk. Carnibest, Smuldier, Rodi eet hij helemaal niet, carnivoer met tegenzin, dus ik ben allang blij dat natudog wel erin gaat. Het ziet er goed uit, stinkt niet en is in worsten verpakt.
Het bevalt mij goed, omdat hun maar € 2,50 bezorgkosten vragen en tegelijkertijd ook nog div. barfproducten leveren.
Door mini
#1447688
ik kreeg vandaag een flyer over natudog ik was ook op de site weze kijken en mij sprak dat pakket ook aan idd.
Bij mij eten ze altijd Carnibest en wilde dit eenmalig afwisselen met natudog (of als het goed bevalt vaker) maar idd was ik ook benieuwd naar reacties van mensen die natudog gebruiken voor hun honden.

EN die 2,50 bezorgkosten is idd voordelig. Ik betaal voor mijn carnibest leverancier (die nieteens zo ver weg woont 6,50 bezorgkosten) dus wat dat betreft is natudog wel fijn, maar over kwaliteit vlees kan ik nog niets zeggen.
Gebruikersavatar
Door Doezengek
#1448663
Bedankt voorjullie reacties. Er zijn dus schijnbaar nog niet zoveel ervaringen met dit merk? Ik denk dat ik de gok maar eens waag en kijken of mijn doezen het eten. Tot nu toe gaan eigenlijk alle soorten kvv er wel in bij ze.
En aangezien ik in het zuiden woon waar ze dan ook bezorgen( want de meeste bezorgen niet in zuid-limburg).

Bedankt en Groetjes....
#1461996
Ik heb nu ook het kennismakingspakket, dit bevalt goed. De meiden smullen ervan. Jammer vind ik wel de bezorgkosten, maar dat komt omdat ik in A'foort woon en er genoeg andere leveranciers in mijn buurt zitten die het gratis leveren of zelf kan ophalen. Wel vrij fijn gemalen jammer! En ik zou graag meer afwisseling qua vleessoorten willen, zoals paard, haas, konijn, geit etc.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door