Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1445782
Hi,

Het gaat er steeds meer op lijken dat elvis een voedsel allergie heeft.
Nu hoop ik dat ik zonder verschillende eliminatie dieeten er achter te komen waarvoor hij precies allergisch is.
Dacht dat er ook een hoop in het bloed te zien was vandaar mijn vraag.

Als ik elvis iets anders dan kip of rund voorzet eet hij echt de hele dag niet, ruikt er af en toe aan en probeerd een hapje maar hij gaat er dan zielig bij zitten kijken. Ik heb hem nooit aandacht hierbij gegeven en ook nu negeer ik dit gedrag dus er is niks geconditioneerd. Wel zie je dat hij probeerd eind van de dag omdat hij honger heeft.

Zn poepje is van donder (bijna) diarree tot hele lichte beige keuteltjes en alles daar tussen in...
Hij stinkt dag en nacht met poepjes laten, echt iedere dag hele scherpe vieze lucht...
Krabben is te intens en te vaak....
Rond zn ogen heeft ie inmiddels aardig roodbruine traanstrepen die niet alleen meer als strepen bij zn ooghoeken lopen.... (ogen spoel ik nu iedere dag en dit geeft wat verlichting)
Heb de eerste tijd gedacht dat hij vanuit de fokker nog moest ontgiften vanwege het gevarieerde eten aldaar maar helaas was dit valse hoop....

Help!
#1446128
Claudia N schreef: Regio Delft maar kan heel zuid-holland of deel Noord-Holland zijn  ;)
Zelf ga ik naar Susanne Ramselaar in Zoetermeer:
http://www.hetgezondheidscentrum.nl/

Zowel zij als haar man zijn beiden therapeut.
Ik heb er wel eens aan gedacht om er ook met Sofi naartoe te gaan.
Ik weet niet of zij regelmatig dieren behandelen, maar ik zou ze gewoon even bellen, of wachten of hier nog andere mensen reageren met tips van ervaren therapeuten die ook meerdere honden hebben behandeld.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door