Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door JolandaB
#1445339
Ik was eerst niet van plan om dat te doen maar vraag me nu af of het niet beter is dat wel te doen.
Onze pup van ruim 5 maanden is nu net een oud opaatje hij heeft geen tanden meer in zijn bekkie staan.
Het enige wat hij nu heeft zijn die grote kiezen achteraan, zijn nieuwe voortanden en de hoektanden die nu doorkomen voor 1/3. De rest ligt er allemaal uit  :o

Is het toch niet beter/aangenamer om hem voor die paar dagen iets van kippenekjes te geven, hij heeft zelfs moeiet met een pensstaafje dat wordt eerst zacht gesabbelt om het daarna door te slikken. Van kauwen is eigenlijk geen sprake meer :biggrin2:
Door Alba
#1445366
Aaaah, als hij nu helemaal geen kiezen heeft zou ik zeker even het menu aanpassen! Zachte dingetjes, desnoods een paar dagen KVV?
Bij Alba is het allemaal heel geleidelijk gegaan, maar haar zusje gooide ook in een paar dagen tijd alle nuttige delen de bek uit. Dat had paarsrood tandvlees en pijn tot gevolg, was echt een beetje zielig. Ze kreeg echt niets weg, dus die heeft ook een weekje of 2 KVV gekregen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door