Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door kira
#1444109
En nu loopt ook grote beer opeens mank. Aan der voorpoot. Ze was de enige van de drie beren die nog goed liep :'( :'(. Ik kan niet achterhalen wat het is, ze gaat nu ook mee op de invalide ronde. Dat is wel een gezellige ronde nu, ga bijna denken dat grote beer simuleert zo van, dan hoef ik niet zo ver. We geven haar nu traumeel, zien het nog een dag of wat aan, en als het niet beterd gaan we maar in één keer met alledrie naar de da. Theemuts voor controle, Kleine Beer voor opnieuw een behandeling voor haar voetje (het beterd wel, maar soms staat ze er iets fout op en hoor je piep, pootje hoog, in de avond is het pootje nog steeds niet goed belastbaar, stom sesambotje) en Grote Beer om na te kijken waarom ze mank loopt.
#1444190
Cathelijn schreef: Je tobt wat af zo he met die hondjes en hun lopen.
Het is eigenlijk gek, in al die jaren (geloof rond de 20) nooit last gehad van poten e.d. en nu opeens alle drie. Je zou bijna denken dat het aan de barf ligt ;). Grote beer heeft eigenlijk nog nooit mank gelopen, weet ook niet wat er nu is, ga er ook maar vanuit dat ze zich dinsdag op de ronde met Dame erbij verstapt heeft, Dame is zo'n wildebras en stuiterbal en moeder Grote Beer dacht, laat ik ook eens ruig doen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door