Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Kanu
#1435713
Hallo,
Op dit moment zit onze pup van 9 maanden volledig op barf (gaat heel goed, hij kan niet tegen granen en kip) Als ik een keer vergeten ben om zijn barf uit de vriezer te halen of dat ik geen barf mee heb wil ik iets achter de hand hebben (ook makkelijk voor op vakantie)
Wie kan mijn advies geven welk KVV voer ik dan het best kan nemen. Ik hoor heel veel over Carnibest. Er mogen geen granen en geen kip in zitten.
Alvast bedankt.
Claudia en Kanu
Door diliana
#1435751
ik geef mijn honden als ik geen barf heb meestal haaks barf. dat heb je in verschillende smaken en daar zitten geen granen in.
voor zover ik weet zit dat in carnibest wel.

succes er mee

groetjes diliana
Door toscak
#1435756
In Carnibest zitten wel granen. Volgens mij in eentje niet, maar weet niet welke dat is.

Ik geef ook Haaksbarf. Geen granen en diersoort kun je zelf uitkiezen.
Door toscak
#1435757
Trouwens Haaksbarf is wel bevroren, dus dat moet dan ook eerst ontdooien...
Door rheawithpixels
#1435767
Wij geven ook Haaksbarf 'sochtends. Meiden hier konden niet goed tegen rijst en granen. In CB zit gepofte rijst, maar je hebt ook zo'n speciale variant. Haaksbarf heeft alleen veel meer diersoorten en bevat ook het bot van dat dier. CB voornamelijk kipkarkas. Zo neem ik meestal HB paard, zalm of konijn want dan voeren we niet met BARF ;-)
Door rheawithpixels
#1436266
Aanvulling nog over de kip. In CB zit in de meeste varianten kipkarkas als bot, dus kun je alleen de eendvariant nemen.
Denk dat Haaksbarf of All Animal dan het meest veilig is voor je.
Door Celicaatje
#1442651
Bij Darf kun je het zelf samen laten stellen, misschien een optie, bepaal je zelf wat er in zit en het is biologisch...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door